سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو می‌گوید: که از داشتن چنین تیم با غیرت و تعصبی بر خود می‌بالد تیمی که از ابتدای لیگ برای رسیدن به فینال قدم به قدم جنگید و جلو آمد.
سپیده جعفری پس از پیروزی تیمش در بازی رفت فینال لیگ برتر بسکتبال در اصفهان مقابل دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود. شما شاهد بودید در ابتدا پایاپای بود، اما بچه‌ها با تمام غیرت و تعصبشان بازی کردند و با حضور این تماشاگران که موجب دلگرمی بودند و حمایت کردند و نشان دادند همچنان اصفهان همه عاشق بسکتبال هستند و بسکتبال را دوست دارند این نتیجه رقم خورد.
وی در خصوص جو ابتدایی بازی که دانشگاه آزاد را تشویق می‌کردند، خاطر نشان کرد: در این فضا بازی کردیم. هفته پیش در تهران در مقابل تماشاگران هیرو بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ولی به هر حال در سطح حرفه ای و فینال همیشه این شرایط است. ممکن است این شرایط در بازی برگشت تهران بیشتر باشد؛ ولی خوشحالم که بچه‌ها در این مورد تحت تأثیر قرار نگرفتند و تا ثانیه آخر خوب جنگیدند.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو در پاسخ به این سؤال که چگونه بازیکنانش را از بازی احساسی مقابل هیرو به یک بازی منطقی امروز کشانده است، گفت: خوب، الان شرایط خیلی فرق داشت و فینال بود. واقعاً با توجه به هدفی که از اول داشتیم که تیم یک پای فینال باشد بچه‌ها از جان جنگیدند از بازی اول قدم به قدم تلاش کردیم و جلو آمدیم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد. تمام تلاشی که داشتند برای رسیدن به این مرحله بود به هر حال شاید بازی مقابل هیرو در اصفهان تلنگری برای آن‌ها بود. در کل من به داشتن چنین بازیکنانی به خود می‌بالم امروز خیلی خوب با غیرت و تعصب بازی کردند.
جعفری در ارتباط با بازی برگشت تیمش در تهران تصریح کرد: به هر حال بازی پیش بینی نشده است. به خصوص بسکتبال که هر ثانیه آن ممکن است اتفاقی رخ دهد؛ اما برنامه ریزی کرده بودیم، آنالیز خوبی هم داشتیم. از اختلافی که ایجاد شد خوشحالم، فکر می‌کنم دانشگاه آزاد هم یک جاهایی بازی را رها کرد و بازیکنان ما از فرصت‌ها استفاده کردند. در تهران بازی سختی در پیش خواهیم داشت و باید بتوانیم در بازی دوم نتیجه ای که می‌خواهیم را به دست آوریم.

لینک خبر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =