مصاف دو تیم دانشگاه آزاد و نامی نو در اولین بازی خود در فینال این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال حال و هوایی را به بسکتبال اصفهان تزریق کرد تا جایی که سالن خانه بسکتبال اصفهان یکی از شلوغ‌ترین روزهای خود را داشت.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در روزی که اولین فینال این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان در خانه بسکتبال اصفهان برگزار شد، این سالن شاهد حضور تماشاگران زیادی بود و جدال دو تیم دانشگاه آزاد و نامی نو با هدایت دو مربی جوانان و ملی‌پوش سابق اصفهانی فضای جالبی را ایجاد کرد.
 حاشیه‌های بازی:
– بازیکنان هر دو تیم از تونلی که با تشویق هم‌تیمی‌هایشان ساخته‌شده بود راهی زمین شدند.
– بسیاری از پیشکسوتان بسکتبال بانوان با حضور در سالن از نزدیک شاهد این رقابت بودند.
– در ابتدای بازی تماشاگران اصفهانی دانشگاه آزاد که به سالن آمده بودند جو سنگینی را ایجاد کردند به‌گونه‌ای که به نظر می‌رسید نامی نو میهمان است و دانشگاه آزاد میزبان، این تماشاگران بیشتر بازیکنان سابق آزاده زمانپور مربی دانشگاه آزاد و خانواده‌های آن‌ها بودند که به‌رسم میهمان‌نوازی به تشویق دانشگاه آزاد پرداختند.
– در کوارتر دوم زمانی که اختلاف دو تیم زیاد شد مربی دانشگاه آزاد مجبور به گرفتن تایم استراحت شد تا بتواند تیمش را جمع‌وجور کند و تا از مسیر بازی خارج نشوند.
– از ابتدای کوارتر دوم بر تعداد تماشاگران رفته‌رفته اضافه شد تا جایی که در پایان نیمه نخست بیش از ۸۰ درصد سالن خانه بسکتبال از تماشاگران پرشده بود.
-واکنش های زمانپور و جعفری دو مربی جوان دو تیم در کنار زمین دیدنی بود که برخلاف بسیاری از مربیانی که به دنبال حاشیه و جنجال هستند با آرامش تیم خود را هدایت می کردند.
– برخی از بازیکنان تیم بسکتبال مردان ذوب‌آهن نیز با حضور در سالن، این دیدار را از نزدیک شاهد بودند.
-این بازی با استقبال خوب رسانه‌ها روبرو شد و عکاسان و خبرنگاران زیادی در سالن حضور داشتند.
– تالین طهماسیان، سمانه ناظمی و مریم صبوری این دیدار را قضاوت کردند.
– در پایان این دیدار بازار سلفی گرفتن به‌شدت گرم بود.

لینک خبر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شانزده =