کاپیتان تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: قهرمانی را به هیچ تیمی تقدیم نمی‌کنند باید برای رسیدن به آن تلاش کرد و جنگید.
معصومه اسماعیل‌زاده پس از پیروزی تیمش در فینال رفت لیگ برتر بسکتبال در مقابل دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی خوب و قشنگی بود. تیم دانشگاه آزاد تیم خوبی است و مربی خیلی خوب و بادانشی دارند. برای این بازی خیلی کار کردیم. آنالیز خیلی خوبی از آن‌ها داشتیم و هدف‌گذاری کردیم و خدا را شکر به نتیجه رسیدیم.
وی با اشاره به حضور خوب تماشاگران و حمایت آن‌ها گفت: برای اولین بار این اتفاق این‌گونه رخ داد. از این اتفاق خیلی خوشحالم. امیدوارم این اتفاقات تکرار شود چراکه می‌تواند بر کیفیت بازی‌ها تأثیرگذار باشد، امیدوارم روزهای خوبی برای بسکتبال پیش رو باشد.
وی ادامه داد: حاشیه‌ها روی ما دیگر اثری ندارد و تمام تمرکز ما بر روی هدفی است که از ابتدای لیگ برای خود ترسیم کردیم و هر کاری که کادر فنی از ما خواسته بودند را سعی کردیم امروز در زمین پیاده کنیم.
بازیکن ملی‌پوش نامی نو در خصوص بازی برگشت تیمش در تهران گفت: بازی برگشت در تهران است، بازی سختی است؛ چراکه هیچ‌کس از قهرمانی بدش نمی‌آید. آن‌ها هم می‌آیند که نتیجه بگیرند و تلاش می‌کنند برای قهرمانی. ما هم تمام سعی خود را می‌کنیم، همیشه گفته‌ام که قهرمانی را به هیچ فرد یا تیمی تقدیم نمی‌کنند باید در زمین تلاش کرد تا به نتیجه برسیم.
وی خاطرنشان کرد: باید این بازی را به‌خوبی آنالیز کنیم، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کنیم. امیدوارم بتوانیم در تهران هم با این اختلاف پیروز شویم و با اقتدار کامل بر سکوی قهرمانی قرار گیریم.
اسماعیل‌زاده با تمجید از حمایت خوب تماشاگران و رسانه‌ها تاکید کرد: درست است در فضای مجازی بازی‌ها را ممکن است برخی از افراد زنده پخش کنند، اما نیاز بیشتر به دیده شدن داریم تا تبلیغات خوبی صورت گیرد. امیدوارم حمایت‌ها از سوی تماشاگران و رسانه‌ها بیشتر شود و گزارشات بیشتر و کامل‌تری از بسکتبال را در رسانه‌ها شاهد باشیم.

لینک خبر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =