به گزارش روابط عمومی باشگاه نامی نو ; در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان نامی نو عازم دیار حافظ شد و با نتیجه ۳ بر صفر پارس آرا را مغلوب خود ساخت.

نامی نو در هفته دهم به مصاف پارس آرا شیراز رفت.این دیدار پنجشنبه ساعت یازده در سالن پهلونان نصیری پیگیری شد.دختران نامی نو پس از کسب دو پیروزی متوالی با انگیزه کافی برای کسب پیروزی های بیشتر و راه یافتن به رده های بالاتر جدول رده بندی وارد میدان شدند در طرف مقابل پارس آرا شیراز برای جبران شکست های خود قرار گرفت.در نیمه آغازین دیدار در یکی از حملات نامی نو با برخورد توپ به دست مدافع پارس آرا شیراز با سوت داور توپ روی نقطه پنالتی قرار گرفت و با ضربه الهام عسگری اولین گل برای نامی نو اصفهان زده شد.

در نیمه دوم نیز حملاتی از سمت دو تیم صورت گرفت.ضربه پنالتی به دلیل پنج خطا بودن نامی نو به پارس آرا داده شد که با دفع فرزانه توسلی تا اواسط نیمه،بازی بدون گلی در جریان بود تا اینکه پاس توسلی به فهیمه ارزانی رسید و گل دوم نامی نو به ثمر رسید.در ادامه گل بعدی این دیدار در دقایق پایانی توسط مهتاب بنایی زده شد.

در جدول هفته دهم نامی نو با ۱۷ امتیاز در رده پنجم ماند.

 

دیدار ستارگان دشت ورامین و هیئت خراسان به دلیل انصراف ستارگان از بازی برگزار نشد و سه امتیاز این دیدار به هیئت خراسان رسید.

 

نتایج دیگر دیدار های هفته دهم:

حفاری اهواز ۹-۳ دریژنو فرخشهر

پویندگان فجرشیراز ۱-۳ سایپا تهران

رهیاب گستر تهران ۲-۰ دختران کویرمس کرمان

شهروند ساری ۱-۲ مس رفسنجان

 

لینک کوتاه خبر:

http://naminoclub.com/ijke

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =