به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ در هشتمین روز از شهریور ماه سومین هفته لیگ برتر فوتسال بانوان  با برگزاری شش دیدار سخت و نفس‌گیر برگزار شد، پویندگان صنعت فجر شیراز تنها تیمی بود که در هفته سوم  به دور از هیجان لیگ باقرعه استراحت مواجه بود.

سایپا ۲ هیئت فوتبال خراسان رضوی یک/ برد هوشمندانه سایپا در خانه

مهم‌ترین بازی هفته در سالن غدیر تهران برگزار شد، دو تیم سایپای تهران و هیئت فوتبال خراسان رضوی که از ملی پوشان و ستارگان فوتسال ایران بهره می‌برند برای پیروزی وارد سالن شدند، چشم تمام اهالی فوتسال به این بازی دوخته شده بود.

همان‌طور که پیش بینی می‌شد موقعیت‌های زیادی روی دو دروازه خلق شد اما برتری تفکرات فاطمه شریف بر بازی کاملاً مشهود به نظر می‌آمد تا اینکه شاگردان نیلوفر اردلان توانستند توسط شهین افلاکی به گل برسند.

نیمه دوم نسیمه غلامی بازی را به تساوی کشاند تا خراسانی‌ها به ادامه بازی امیدوار شوند اما شهین افلاکی این تصورات را از بین برد و با دبل در این بازی دوباره سایپا را پیش انداخت.

شریف که نمی‌خواست بازنده این دیدار حساس باشد به آرایش پاورپلی روی آورد و سه دقیقه پایانی را با این سیستم بازی کرد اما این نسخه هم دوای هیئت فوتبال خراسان نبود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با وجود اینکه از گلزنانی هم چون سارا شیربیگی و مرضیه توفیقی نسب بهره می‌برد اما در استفاده از موقعیت‌هایش آن‌طور که باید نتوانست موفق عمل کند و همین امر سبب شکست این تیم در بازی تهران شد.

آنچه که نباید فراموش کرد این است که تیم هیئت فوتبال خراسان دست خوش تغییرات فراوانی شده و هماهنگی میان ستاره‌های این تیم نیاز به زمان دارد.

دختران کویر مس کرمان صفر نامی نو یک / پیروزی میلی متری اصفهانی‌ها در کرمان

دو تیم دختران کویر مس کرمان و نامی نو اصفهان، بازی هفته دوم لیگ را با نتیجه مشابه ۴ بر صفر واگذار کرده بودند و تلاش داشتند در این بازی نتیجه بگیرند از همین روی ابتدای بازی احتیاط دو تیم سبب شد بازی آن‌چنان سرعت لازم را نداشته باشد.

در ادامه بازی روند بهتری پیدا کرد و هر دو تیم موقعیت‌های فراوانی داشتند اما واکنش‌های دروازه‌بانان هردو تیم را ناکام گذاشت، فرزانه توسلی در یک سوی میدان و فاطمه خدایی از سوی دیگر روز خوبی را پشت سر گذاشتند چه بسا اگر بخواهیم بهترین بازیکن میدان را انتخاب کنیم این عنوان به خدایی خواهد رسید.

بازی تا دقیقه ۳۵ پایاپای و مساوی پیش می‌رفت تا اینکه مقیمی با استفاده از تجربه‌اش قفل دروازه دختران‌کویر را باز کرد همچنین نرگس کریمی‌نسب در دقایق پایانی به دلیل خطای شدید بازیکن حریف قادر به ادامه بازی نبود و از زمین خارج شد.

زینب انجم شعاع کاپیتان تیم دختران‌کویر نیز به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده بود و در غیاب او بهاره عرب دروازه بان ذخیره این تیم بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت.

حفاری خوزستان ۶ پالایش نفت آبادان صفر /حفاری، نفت را در دربی به آتش کشید

ملی حفاری خوزستان که در دو بازی هفته نخست در دسته ناکامان بزرگ قرار گرفته بود و تنها یک امتیاز توانسته بود از ۶ امتیاز صید کند در دربی با هدف پیروزی مقابل پالایش صف آرایی کرد.

تیم حفاری خوزستان انتقام شکست هفته قبل در مشهد را از پالایش نفت گرفت و با ۶ گلی که وارد دروازه این تیم کرد برای حریفانش خط و نشان کشید و با این بازی دوباره جان گرفت.

فاطمه پاپی و سهیلا ملمولی هر کدام دو گل و فهیمه زارعی و فرشته خسروی نیز هرکدام یک گل را به ثمر رساندند.

رهیاب گستر تهران ۳ ستارگان دشت ورامین ۴ / ستارگان ورامین پیروز تقابل تازه واردها

فاطمه اردستانی و مستوره رحمانی بازیکنانی بودند که در نیمه اول ستارگان ورامین را پیش انداختند و یگانه خلیلی با گلزنی برای رهیاب گستر تهران اختلاف را به حداقل رساند.

در نیمه دوم فاطمه اردستانی گل دوم خود را وارد دروازه حریف کرد و فاطمه خوشنام گل پیروزی بخش بازی را برای ستارگان به ثمر رساند، رهیاب گستر تهران که حریفی دست و پا بسته‌ای برای ورامین نبود توسط معصومه محمد گنجی و نسا احدی اختلاف را به حداقل رساند اما بازهم نتوانست حداقل امتیاز را از ورامین بگیرد و مقابل این تیم ناکام ماند.

دریژنو فرخ شهر صفر مس رفسنجان ۸ / شکست سنگین دریژنو در خانه

مس رفسنجان پس از پیروزی پرگل در دربی کرمان از روحیه بالایی برخوردار بود و با انرژی که در هفته دوم گرفته بود این هفته به فرخ شهر سفر کرد تا در هفته سوم لیگ برتر فوتسال به دیدار دریژنو برود.

دریژنو که دو مین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند همچنان در حال کسب تجربه است و از بازیکنان بومی استفاده می‌کند این رویکرد به طور حتم بهایی دارد که این تیم آن را پرداخت کرده و متحمل شکست سنگین مقابل تیم‌های مدعی همچون مس رفسنجان می‌شود اما می‌توان به آینده دختران فرخ شهر امیدوار بود.

دریژنو با این شکست سنگین به انتهای جدول چسبید و مس رفسنجان را به رده سوم جدول هدایت کرد. مهسا کمالی و فاطمه سهرابی در این بازی دبل کردند و فاطمه اعتدادی، سهیلا رودسری، عصمت داوودی کیا و هما آقایی نیز هر کدام یک گل را وارد دروازه فرخ شهر کردند،

شهروند ساری ۱ پارس آرای شیراز ۳ / صعود شیرین پارس آرا به جایگاه دوم جدول

تیم پارس آرای شیراز که از ابتدای فصل توانسته تمام بازی‌هایش را با پیروی پشت سر بگذارد از قرعه سخت مدعیان بهره کامل برد و با پیروزی مقابل شهروند ساری با سایپا هم امتیاز شد و بالاتر از هیئت فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان در جایگاه دوم قرار گرفت.

ساجده قربانی، فائزه خاکی و نگین مسجدی گلزنان تیم شیرازی بودند و تک گل شهروند ساری را الناز عبدالهی وارد دروازه پارس آرای شیراز کرد تا هفته سوم لیگ برتر فوتسال با موفقیت پارس آرا پایان یابد.

شهروند ساری با این شکست همچنان جزء ناکام لیگ به شمار می‌آید اما به لطف گل خورده کمتر بالاتر از پویندگان صنعت فجر شیراز و دریژنو فرخ شهر در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

گزارش از مهتا قره داشی،حامد اسماعیلی ، فرزانه دزفولی و آیت الرحمان صالحی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 14 =