شورای برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال نحوه برگزاری و  تاریخ آغاز لیگ های آقایان و بانوان را اعلام نمودند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نامی نو به نقل از فدراسیون بسکتبال ;جلسه شورای برنامه ‌ریزی فدراسیون بسکتبال با دعوت از تعدادی از نمایندگان باشگاه ها، روسای هیئت های استانی دارای نماینده در لیگ برتر، نمایندگان بازیکنان تیم ملی بانوان و آقایان، کارشناسان خبره و با حضور اعضای کمیته های مسابقات و داوران، آموزش ومربیان و روابط عمومی چهارشنبه ۸ مرداد در محل سالن کنفرانس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

محور گفتگوهای مطرح شده در جلسه امروز به شرح زیر است:

– بررسی بعضی از مفاد آیین نامه مسابقات
-بررسی پیشنهاد زمان شروع لیگ برتر و لیگ یک ( آقایان بانوان )
-بررسی پیشنهاد تغییر نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شرایط استثنایی فعلی
-بررسی بسته های پیشنهادی ارائه شده از طرف کارگروه مسابقات برای برگزاری لیگ برتر

اعضای حاضر در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات با لحاظ کردن سلامت ورزشکاران، داوران و کادر فنی و با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی مسابقات ارائه کردند.

بر اساس نظر اعضای شورای برنامه ریزی تاریخ شروع لیگ برتر مردان ۹۹/۷/۲۴ و لیگ برتر بانوان ۹۹/۷/۳ و لیگ دسته یک مردان ۹۹/۷/۴ اعلام شد. مقرر شد در صورت ابلاغ هر گونه دستورالعمل اجرایی توسط ستاد مبارزه با کرونا در مورد تغییر زمان تاریخ های مذکور مجدد تصمیم‌گیری شود. جلسات توجیهی و قرعه کشی مسابقات طی دعوتنامه‌ای به تیم ها اعلام خواهد شد.
ضمن این که نحوه برگزاری مسابقات بسکتبال با اولویت سلامت ورزشکاران، مربیان و داوران و با اخذ نظرات و پیشنهادات مدیران عامل باشگاه ها بررسی و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =