معصومه اسماعیل‌زاده، بازیکن تیم بسکتبال نامی‌نو اصفهان، درباره روند آماده‌سازی تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: استان اصفهان متاسفانه این روزها در شرایط بحرانی قرار دارد و چون وضعیت قرمز است تا به امروز امکان برگزاری اردو و تمرینات گروهی برای تیم وجود نداشته و با این روندی هم که پیش می‌رود بعید می‌دانم به این زودی فرصت برگزاری تمرینات گروهی مهیا شود. در حال حاضر همه به صورت انفرادی در خانه تمرین می‌کنیم و خبری از تمرینات توپی و گروهی نیست.

او در خصوص جدایی سپیده جعفری، سرمربی سابق این تیم، توضیح داد: تیم نامی‌نو اصفهان دو سال بسیار موفق را با خانم جعفری پشت‌سر گذاشت و خوشبختانه در این دو فصل هم یک‌بار به عنوان نایب قهرمان و یک‌بار هم به عنوان تیم سوم روی سکو بودیم اما امسال خانم آزاده زمان‌پور به تیم نامی‌نو اضافه شدند که به اعتقاد من یکی از مربیان مطرح و کارآمد در حوزه بسکتبال بانوان است. پیش از این هم فرصت همکاری با زمان‌پور را داشتم و خوشحالم که فرصتی فراهم شده تا بتوانم به عنوان بازیکن در کنارشان بازی کنم. نماینده اصفهان همیشه جزو مدعیان اصلی قهرمانی بوده و امید می‌رود این فصل هم بتوانیم در لیگ مقام خوبی را کسب کنیم.

اسماعیل‌زاده با اشاره به شیوه برگزاری سوپرلیگ بانوان گفت: کرونا امسال همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. خودم به عنوان یک بازیکن اصلا دوست نداشتم لیگ برگزار شود اما واقعا هیچکس نمی‌داند این وضعیت تا کی برقرار است و یا چه زمانی به پایان می‌رسد. بنابراین چاره‌ای جز برگزاری مسابقات نیست. کار سختی را همه در پیش داریم، برگزاری لیگ آن‌هم به صورت متمرکز دردسرهای خودش را دارد اما فدراسیون حرفه‌ای است، بازیکنان حرفه‌ای هستند، باشگاه‌ها حرفه‌ای رفتار می‌کنند و با این شرایط امیدوارم مشکلی هم پیش نیاید. ۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − دو =