معصومه اسماعیل زاده درگفت وگو باخبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط بازی برابر نفت آبادان اظهار کرد: بازی سنگینی بود، تیم نفت خیلی خوب کار کرد و توانست خودش را به مانزدیک کند در یک جا اختلاف مان به دو گل رسید اما ازنظر تجربه ما منطقی تر کارکردیم و بازهم توانستیم اختلاف را جبران کنیم و برنده شویم.
وی در خصوص تیم حریف تصریح کرد: آبادان تیم جوان با بازیکنان خوبی دارد. واقعا حیف است که این تیم بالا نمی آید. من برای آن ها آرزوی موفقیت می کنم.
بازیکن تیم بسکتبال بانوان نامی نو با بیان این موضوع که داوری در هیچ بازی بی اشتباه نیست تاکید کرد: بازی وقتی حساس است زد و خورد زیاد پیش می آید و ممکن است اشتباهی پیش بیاید، اما داوری از عمد خطا نمی گیرد. دراین مرحله اصلا آدم نباید به داوری فکرکند بلکه باید بازی خودش را انجام دهد.
اسماعیل زاده در رابطه با قهرمانی گفت: نمی توان قطعی گفت که قهرمان می شویم زیرا تیم های دیگر بازیکنان خیلی خوبی دارند. قهرمانی به حرف نیست بلکه به عمل است، باید وارد زمین شویم و در آنجا تلاش کنیم. قطعا برد از آن تیمی است که بازی بهتر، تلاش بیشتر و اراده محکم تری داشته باشد، آنجا مشخص می شود که چه تیمی قهرمان می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =