سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان از عملکرد بازیکنان خود برابر تیم هیرو راضی است و می‌گوید بازیکنانش تا لحظه آخر دست از تلاش برنداشتند.

به گزارش ایسنا، تیم نامی نو اصفهان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی بسکتبال بانوان موفق شد در تهران با نتیجه ۶۷ بر ۶۵ به پیروزی برسد. سپیده جعفری، سرمربی نامی نو در مورد بازی با هیرو گفت: بازی خیلی سختی بود ما همین بازی را در اصفهان هم انجام دادیم و تمام تلاش‌مان این بود که نتیجه امروز برای ما باشد.

او در این مورد افزود: همه زحمت کشیدند، گاهی عقب افتادیم و گاهی برابر شدیم اما دست از تلاش برنداشتیم. به خاطر داشتن این بازیکنان خدا را شکر می‌کنم.

جعفری در مورد داوری بازی و اعتراض سرمربی هیرو به نحوه قضاوت گفت: سعی کردم کم‌تر در داوری دخالت کنم. با این که حساسیت بازی زیاد بود اما در آرامش انجام شد. هر مربی ممکن است وقتی تحت فشار قرار می‌گیرد اعتراض خاصی بکند.

او در مورد بازی سوم که روز جمعه برگزار می‌شود بیان کرد: اطمینان داشتیم که بازی سوم انجام می‌شود به همین دلیل ریکاوری خوبی داشتیم تلاش می‌کنیم بازی فردا را از آن خود کنیم.

جعفری بازی‌های مرحله پلی آف را حساس دانست و گفت: بازی‌های این مرحله حساس و سخت هستند. همه مربیان و بازیکنان تلاش می‌کنند نتیجه بگیرند. مطمئنم در این مرحله همه انگیزه دارند.

بازی سوم این تیم برابر هیرو فردا (جمعه) برگزار می‌شود و تیم برنده به فینال مسابقات صعود می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =