مژگان خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مسابقاتی که سال جاری و گذشته شرکت کرده است، ‌اظهار کرد: سال گذشته با تیم نامی نو مقام دوم سوپر لیگ بسکتبال بانوان را کسب کردم؛ در سال جدید هم به عنوان یار کمکی با تیم بهمن به مسابقات غرب آسیا اعزام شدیم که در آن رقابت‌ها مقام دوم را کسب کردیم، اردو تیم ملی سه نفره در چند روز آینده برگزار می‌شود که تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا جزو انتخابی‌ها باشم.

وی با بیان اینکه بسکتبال سه به سه یک ورزش مهیج است، تصریح کرد: بازیکنان تیم سه به سه از بازیکنان تیم ملی پنج‌نفره انتخاب می‌شوند و هنوز این دوتیم تفکیک نشده‌اند. در حال حاضر ۹ نفر به اردو تیم ملی بسکتبال سه به سه دعوت شده‌اند که چهار نفر برای اعزام به مسابقات انتخاب خواهند شد.

بازیکن تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان در خصوص بازی‌های تیم ملی، خاطرنشان کرد:  باید با تمام توان درمسابقات پیش‌رو ظاهر شویم، سال گذشته موفق به صعود از مرحله مقدماتی نشدیم اما امیدواریم در سال جدید به مرحله بعد صعود کنیم.

خدادادی افزود: تیم ملی سه به سه اعزام‌های مختلفی داشته که توانسته تجربه‌های زیادی کسب کند تا بتواند در دیدارهای پیش رو حریفان را شکست دهد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات سطح بالایی دارد، تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم در این بازی‌ها عنوان خوبی کسب کنیم اما باید بدانیم که کسب مقام  به تلاش تمرین زیاد نیاز دارد.

بازیکن تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان در رابطه با پاداش مسابقات ملی، گفت: مسابقات دارای جایزه است و اگر بتوانیم در مسابقات کاپ آسیا مقام کسب کنیم مورد حمایت بیشتر فدراسیون قرار می‌گیریم.

خدادادی با بیان اینکه تصمیمی برای سال آینده ندارم، اظهار کرد: باید ببینم چه تیم‌هایی در فصل آینده لیگ شرکت می‌کنند و اگر نامی نو شرایط بهتری داشته باشد انتخاب اولم این تیم است.

وی در خصوص حمایت اسپانسرها از بانوان، تصریح کرد: لیگ امسال پر بار بود و هر تیم اسپانسر داشت؛ یکی از دلایل وجود اسپانسرها، اعزام تیم‌های بانوان به خارج از کشور بود.

 بازیکن تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان ادامه داد: می‌خواهم از تمام مربیانی که برایم زحمت کشیده‌اند تا به جایگاه امروز رسیده‌ام، تشکر کنم.

خدادادی با اشاره به اینکه سپیده جعفری سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو عملکرد خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: ترجیح می‌دهم در تیمی بازی کنم که سرمربی آن قبلا بازیکن بوده باشد، جعفری درگذشته بازیکن ملی و لیگ برتر بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 6 =