ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: تیمش رفته رفته به شرایط مطلوب تری می رسد، هرچند در این هفته در تهران کار سختی مقابل شکلی خواهند داشت.

مژگان خدادادی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم نامی نو، اظهار کرد: خدا را شکر فعلا در صدر جدول هستیم و همه بازی ها را با اختلاف به پیروزی رسیدیم. بازی سخت ما در گروه با تیم بانوان شهر گرگان در گرگان بود که خوشبختانه آن را نیز پیروز شدیم. دو بازی دیگر تا پایان نیم فصل دور رفت مانده است و این هفته مقابل شکلی در تهران به میدان می رویم و در هفته آخر میزبان هستیم.

وی در مورد تغییرات و جوان تر شدن تیم گفت: امسال تیم کاملا بومی شده است و من تنها بازیکن غیر بومی تیم محسوب می شوم؛ اما سال ها است در کنار این بازیکنان بودم و خودم را جزیی از مردم اصفهان می دانم. شرایط خوبی داریم و امیدوارم پرقدرت تا پایان ادامه بدهیم.

کاپیتان ملی پوش تیم نامی نو خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط اقتصادی که وجود داشت، تمام تیم ها فکر می کنم دقیقه ۹۰ بسته شدند، ولی باز فکر می کنم لیگ بسکتبال خوب بسته شده است و ۱۳ تیم در مسابقات حضور دارند. تیم ها هم خوب بسته شدند به دلیل این که بازیکنان در تمام تیم ها پخش شده اند و سطح کیفی بازی ها با توجه به تقسیم شدن بازیکنان ملی پوش بالا رفته، طبیعی است که بازیکنان جوان باید کم کم در ترکیب تیم ها وارد شوند و بتوانند خود را ثابت کنند.

وی افزود: بازیکنانی که رده سنی آنها امید است، این فرصت را دارند که در کنار ما بتوانند به میدان بیایند و بازی کنند و رفته رفته با تمریناتی که صورت می گیرد و آنالیزی که از تیم ها به دست می آوریم و بازی می کنیم روند خیلی بهتری خواهیم داشت. با توجه به این که زمان محدودی داریم و تیم دیر بسته شده است و فرصت کمی داریم مباحثی است که مربیان مجبور هستند یکسری کارها را انجام دهند و زمان بر است و قطعا نتیجه بهتری در آینده خواهد داد.

خدادادی در مورد بازی بعدی تیمش، اظهار کرد: تیم شکلی، تیم خوبی است. به دلیل این که سال ها است با همین شاکله در کنار یکدیگر تمرین و کار کرده اند، بازی می کنند. تیم منسجم و جوانی هستند و جوان گرایی کرده است، تیم خوب و هماهنگی هستند و از نظر نفس، بدن و انگیزه داشتن در شرایط خوبی هستند، بازی سختی به نسبت مقابل آن ها خواهیم داشت ولی ما قرار است که ببریم هر چند بازی سختی داریم و آن ها میزبان هم هستند.

وی در مورد جابجایی سالن و تاثیر آن بر کیفیت بازی و تمرینات، گفت: این امر تاثیر خیلی زیادی در کیفیت بازی ها داشته است. سالن آرارات به دلیل این که استاندارد است موجب شده است که آسیب بازیکنان کاهش پیدا کند و این بهترین اتفاق است، همچنین موجب شده فشار کمتری روی بازیکنان صورت بگیرد. از نظر تماشاگران خانه بسکتبال هم تقریبا به همین نسبت تماشاگر داشتیم، باید تبلیغات بیشتری برای حضور تماشاگران داشته باشیم و رفته رفته فکر می کنم وقتی تیم خودش را ثابت کند و جایگاه بهتری داشته باشیم فکر می کنم این موضوع نیز بهتر شود.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =