تیم بسکتبال بانوان نامی نو در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه ۶۳ بر ۳۸ تیم گاز تهران را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز – پنج شنبه ۲۱آذر ماه – تیم بسکتبال نامی نو در هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۱ در ورزشگاه آرارات میزبان تیم گاز تهران بود. این دیدار با نتیجه ۶۳ بر ۳۸ به سود نامی نو به پایان رسید.

کوارتر اول

با شروع بازی تیم نامی نو توانست اولین امتیاز را از آن خود کند.‌ بازیکنان تیم نامی نو با فشار زیاد بر گاز تهران و در دست داشتن کامل بازی توانستند کوارتر اول را با نتیجه۲۲بر۲ به پایان برسانند.

کوارتر دوم

در این کوارتر نامی نو به جنگندگی خود ادامه داد، گاز تهران با وجود اختلاف امتیاز زیادی با نامی نوی اصفهان داشت دست از تلاش نکشید اما امتیاز زیادی برایش به همراه نداشت و نتوانست تمام امتیازات از دست رفته را جبران کند. این کوارتر با نتیجه ۳۴بر ۱۶به پایان رسید.

کوارتر سوم

گاز توانست اولین پرتاب دو امتیازی کوارتر سوم را به دست آورد را با یک پرتاب سه امتیازی آغاز کرد اما بلا فاصله تیم نامی نو با یک پرتاب سه امتیازی برتری خود را نشان داد. تیم گاز تهران در کوارتر سوم تنها دو امتیاز کسب کرد. نامی توانست با نتیجه ۵۰بر۱۸ این کوارتر رابه پایان برساند.

کوارتر چهارم

تیم گاز بازی بهتری نسبت به نامی نو داشت و امتیازات زیادی را جبران کرد اما نامی نو توانست با نتیجه ۶۳ بر ۳۸ بازی را به نفع خود به پایان برساند.

کد خبر ۴۰۰۸۳۵
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =