ایسنا/اصفهان تیم بسکتبال بانوان نامی نو در دومین دیدار خود در هفته دوم فصل تازه رقابت‌های لیگ برتر مقتدرانه ستاد گاز تهران را شکست داد.

جدال تیم های نامی نو و گاز تهران در هفته دوم دور رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان که امروز (جمعه، ۱۶ آبان ماه) از ساعت ۱۶ در سالن دانشگاه آزاد تهران برگزار شد، با پیروزی ۸۸ بر ۳۲ به سود نامی نو به پایان رسید.

شاگردان زمانپور که می خواهند این فصل در قامت یک مدعی جدی در لیگ ظاهر شوند، مسابقه را طوفانی و باقدرت آغاز کردند، کوارتر اول این دیدار با اختلافی ۱۰ امتیازی با نتیجه ۲۳بر ۱۳ به سود نامی نو به پایان رسید.

در ادامه و در کوارتر دوم نیز اسماعیل زاده و هم تیمی هایش در نامی نو سعی در استفاده از تمام فرصتها داشتند و توانستند در پایان ۲۱ بر ۸ پیروز میدان شوند تا بااختلاف زیاد به رختکن بروند.

بازی خوب و بی نقص نامی نو در این دیدار فرصت را به زمانپور داد تا بتواند بیشتر بازیکنانش را به میدان بفرستد تا محک جدی برای بازی های سخت زده شوند، کوارتر سوم میز با نتیجه ۲۳بر ۵ به سود شاگردان زمانپور به پایان رسید تا با خیالی راحت به استقبال کوارتر نهایی بروند که این کوارتر هم با نتیجه ۲۱بر ۶ به سود اصفهانی به پایان رسید تا در مجموع ۸۸ بر ۳۲ پیروز این میدان شود.

از نکات مثبت این دیدار عملکرد خوب و استفاده خوب بازیکنان از ریباندهایی که انجام دادند و موفقیت در پرتابهایی که داشتند، بود نکته ای که می تواند موجب بالا رفتن اعتماد به نفس و انگیزه های آنان در ادامه لیگ شود.

ناهیده اسدی بازیکن نامی نو با به ثمر رساندن ۱۷ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن دیدار شد.

در دیگر دیدارهای امروز مهرام تهران ۷۹ بر ۷۵ بهمن تهران را شکست داد و نارسینا تهران ۲۰ بر صفر به دلیل ابتلای بازیکنان پاز تهران به ویروس کرونا پیروز میدان اعلام شد.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =