دیدار برگشت تیم های پالایش نفت آبادان و نامی نو با نتیجه ۷۲-۶۷ به سود نفت خاتمه یافت و سرنوشت تیم سوم فردا پس از پایان دیدار سوم مشخص خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نامی نو ; دومین تقابل تیم های پالایش نفت آبادان و نامی نو اصفهان در مرحله رده بندی امروز (سه شنبه) از ساعت ۱۱:۰۰ در سالن ۱۷ شهریور آبادان آغاز شد.

در دیدار رفت این دوتیم نامی نو در اصفهان به پیروزی رسید.کوارتر اول با پرتاب ۲ امتیازی مطهره کشفی آغاز شد در ادامه پالایش نفت موفق شد با پرتاب های خود در امتیازات پیشرو شود اما دقایق پایانی کوارتر نامی نو جریان بازی را تغییر داد و کوارتر را به سود خود پایان داد.نامی نو در کوارتر دوم همچنان به حملات خود ادامه میدادند و با اختلاف این کوارتر را هم به سود خود به اتمام رساندند.

دو تیم در کوارتر سوم تلاش هایی برای گلزنی داشتند و پایاپای به حمله ها ادامه میدادند،نامی نو در این کوارتر با دفاع از تور خود و ریباند توانستند در این کوارتر نیز به عنوان تیم برنده از زمین خارج شوند.در کوارتر پایانی آبادانی ها جریان بازی را تغییر دادند و در حالی که فرصت امتیاز گیری به نامی نو نمیدادند،اختلاف را جبران کردند و بعد از گذشت نیمی از کوارتر از نامی نو پیشی گرفتند و به برتری خود تا اتمام دیدار ادامه دهند.

دیدار سوم مابین تیم های نامی نو و پالایش نفت آبادان فردا ساعت ۱۱:۰۰ در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار خواهد شد.

مژگان خدادادی با ۲۹ امتیاز لقب امتیاز آورترین بازیکن دیدار را به خود اختصاص داد.

نتایج کوارتر های دیدار:
پالایش نفت ۱۶-۱۷ نامی نو

پالایش نفت ۱۲-۲۰ نامی نو

پالایش نفت ۱۸-۱۶ نامی نو

پالایش نفت ۱۲-۲۸ نامی نو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =