مهسا علی مددی بازیکن تیم نامی نو فوتسال اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص شرایط تیمش بیان کرد: سطح مسابقات لیگ در نیم فصل دوم رقابت‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است، نتایج تیم‌ها در جدول بازی‌ها بسیار نزدیک به هم است و جدال سختی برای صعود به مرحله پلی آف لیگ امسال ایجاد شده است.

او تصریح کرد: شرایط تیم ما در نیم فصل دوم رقابت‌ها بهتر شده است، زیرا در نیم فصل اول مسابقات تعدادی بازیکن مصدوم داشتیم و شاکله تیم نامی نو هم از بازیکنان جوان و بومی تشکیل شده است که پس از گذشت زمان بازیکنان توانستند شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا کنند.

علی مددی افزود: سال گذشته صعود سه تیم به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان قطعی شده بود، اما امسال به قدری رقابت‌ها فشرده و نزدیک به هم است که حضور هیچ تیمی جزو چهار تیم صعود کننده به پلی آف قطعی نیست و هفت تیم این شانس را دارند که برای کسب عنوان بایکدیگر به رقابت بپردازند.

بازیکن تیم نامی نو اصفهان در ادامه گفت: باشگاه‌های فوتسال بانوان در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند، یکسری تیم‌ها سرمایه گذاری بهتری داشتند و امکانات خوبی برای بازیکنانشان فراهم نمودند، اما یکسری دیگر از وضعیت و امکانات مطلوب بی بهره اند؛ و حتی از سالن‌های بازی به خوبی می‌توان این مسئله را متوجه شد.

علی مددی همچنین بیان کرد: باشگاه نامی نو تااینجای فصل به تعهدات مالی خود عمل کرده است و اکنون هدف ما این است که جزو چهار تیم بالای جدول به مرحله پلی آف رقابت‌های امسال صعود کنیم، ما با تمام توانمان برای تکرار قهرمانی در لیگ امسال می‌جنگیم.

او در انتها گفت: شاید در ادامه روند مسابقات تیم‌های دیگری هم از ادامه لیگ بانوان انصراف دهند، اما خوشحالم که تیم دریژنو فرخشهر توانست با یک حامی مالی جدید کوران رقابت‌های این فصل را ادامه دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =