علی طاهری مدیر عامل باشگاه فوتسال نامی نو اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به امید خدا در فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان تیم داری می کنیم و خدا را شکر با مشکلات اقتصادی مواجه نیستیم اما تیم داری در شرایط فعلی متفاوت است زیرا هزینه ها در تمامی بخش ها چند برابر شده است و این موضوع کار باشگاه ها را سخت می کند.

او تصریح کرد: متاسفانه در بخش ورزش بانوان هیچ گونه تبلیغاتی وجود ندارد و وقتی هم که یک بخش خصوصی به این عرصه وارد می شود فقط برای انجام مسئولیت و وظیفه عمومی و اجتماعی اش است. من امیدوارم مسئولان کشوری و فدراسیون فوتبال تمهیدات لازم را برای حمایت از باشگاه هایی که در ورزش بانوان فعالیت می کنند انجام دهند این طوری انگیزه باشگاه ها هم برای ورود به بخش بانوان بیشتر می شود. جا دارد بگویم که سازمان لیگ باید به دنبال جذب تیم ها باشد نه اینکه با افزایش چند برابری ورودی ها باشگاه ها را دلسرد کند.

سال گذشته در شرایط خاصی تیم را تحویل گرفتیم

مدیر عامل باشگاه نامی نو اصفهان افزود: سال گذشته با شرایط خاصی در حدود اواخر شهریور و اوایل مهر ماه تیمی تهرانی را تحویل گرفتیم و با اسم نامی نو در لیگ شرکت کردیم به همین خاطر هم، هزینه و بودجه‌ای برای این بخش در نظر نگرفته بودیم، همیشه هزینه‌های یک باشگاه در آغاز سال توسط هیات مدیره برآورد می‌شود، اما با این حال ۸۰ تا ۹۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و با یکسری هم به طور کامل تسویه نمودیم. به امید خدا در هفته جاری بقیه حق الزحمه‌ها را هم می‌پردازیم و سعی می‌کنیم پاداش قهرمانی سال گذشته بازیکنان را تا پیش از شروع فصل جدید تسویه کنیم. لازم به ذکر است سرمربی جدید تیم را هفته آینده مشخص می‌کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 8 =