آرزو صدقیانی زاده بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه این روز‌های فوتسال بانوان  مشکلات مالی است که فشار زیادی روی اسپانسر‌ها برای ادامه فعالیتشان در لیگ کشور وارد کرده است.  مسئولان مربوطه باید  بتوانند اسپانسر‌های زیادی را در بخش بانوان جذب کنند و این جذب حامیان مسئله مهمی برای بانوان به شمار می‌رود.

 

او تصریح کرد:  کاش باشگاه‌ها بیشتر به سمت  بانوان بیایند.  شرایط جوری شده است که ما با مشکلات زیادی در لیگ دست و پنجه نرم می‌کنیم حتی تیم پالایش نفت و ملی حفاری که  از جمله تیم‌های باسابقه در فوتسال بانوان به شمار می آیند و من هشت سال در این تیم‌ها بازی می‌کردم چنان با مشکلات مالی درگیر شده اند که قرارداد فصل پیش بازیکنانشان را نتوانستند پرداخت کنند.

صدقیانی زاده افزود: پخش شدن بازیکنان با کیفیت در تیم‌های مختلف سطح مسابقات را بالا می‌برد، اما این مستلزم وجود تیم‌هایی با پشتوانه مالی قوی است که  ملی پوشان برای بازی در این تیم‌ها ترغیب شوند. اگر این اتفاق رخ دهد هر تیمی ۲ یا سه بازیکن خوب و باکیفیت خواهد داشت. پس ما باید انگیزه حامیان مالی را با دادن یکسری امتیازات به آن‌ها بالا ببریم.

 

او در ادامه گفت: متاسفانه شرایط مالی باشگاه نامی نو اصفهان مشخص نیست. من با این تیم قرارداد ۲ ساله بسته ام و در این یک ماه باقی مانده به شروع لیگ باید منتظر بمانم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. حدس می‌زنم با این شرایط پیش آمده به زور اسپانسری بخواهد در فصل جدید تیم داری کند، زیرا به غیر از هزینه ورودی مسابقات هزینه رفت و آمد‌ها هم مقدار قابل توجهی افزایش داشته است.

قوانین پلی آف باید اصلاح شود

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: پلی آف به کیفیت لیگ در فصل گذشته کمک زیادی کرد و انگیزه تیم‌های پائین جدولی را هم بالا برد، اما یکسری از قوانین آن باید اصلاح شود، چون سال گذشته ظلم بزرگی به تیم ملی حفاری شد. به جای اینکه در مرحله پلی آف با قانون ۲ برد از سه بازی تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کنند مسئولان مسابقات آمدند و برای تعیین تیم صعود کنند به مرحله فینال تفاضل گل ۲ بازی را حساب کردند که در نتیجه ملی حفاری به دلیل تعداد گل بیشتری که در خانه مس وارد دروازه اش شده بود از صعود به فینال باز ماند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 8 =