سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان با تمجید با بازیکنان دو تیم به ویژه نامی نو گفت: آن‌ها نسبت به دور رفت بسیار خوب شدند و بهترین پاسور ایران را در اختیار دارند.
میترا شعبانیان امروز پس از پیروزی ۳ برصفر تیمش در مقابل نامی نو در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی لذت بردند. نامی نو خیلی خوب بازی کرد. آن‌ها نسبت به دور رفت با توجه به اینکه بازیکنان آن‌ها اکثراً جوان هستند هماهنگ تر شده بودند.
وی افزود: نامی نو ۳ بازیکن باتجربه عالی دارد که سیستم بازی روی آن‌ها می‌چرخید. شبنم علیخانی بهترین پاسور ایران را در اختیار دارند. البته پاسور ما هم خوب است اما به لحاظ تجربه ملی علیخانی بالاتر است.
وی در خصوص عملکرد بازیکنانش خاطر نشان کرد: از تمام بازیکنانم راضی هستم. باید اعتراف کنم انتظار این بازی سنگین از نامی نو را نداشتم. امیدوارم این تیم حفظ شود و در لیگ بماند برای سالهای آینده تا رقابت‌ها نزدیک تر و حساس تر شود.
سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان در خصوص ست سوم و بازی غافلگیرانه نامی نو گفت: والیبال همین است، قابل پیش بینی نیست. یک بازیکن ممکن است روز خوبش باشد و امتیازات خوبی را به دست آورد. ست سوم بازیکنان نامی نو بسیار خوب عمل کردند.
شعبانیان با اشاره به جایگاه تیمش و بازی با ذوب آهن اظهار کرد: برنامه زیری ما به گونه ای است که دور برگشت بتوانیم ذوب آهن را در تهران شکست دهیم. البته کار راحتی نیست ذوب آهن تیم خوب و هماهنگی ومنسجمی است اما برای رسیدن به قهرمانی به این پیروزی نیاز داریم.
وی قضاوت داوران را خوب دانست و افزود: همان گونه که تیم‌ها به دنبال نمایش خوبی هستند داوران نیز به دنبال قضاوتی عادلانه، قانونی و درست هستند. فکر می‌کنم آن‌ها امروز در این امر موفق بودند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =