به گزارش ایرنا رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان همچون فوتبال علاقمندان بسیاری داشته و هر ساله با شروع این رقابت ها توجه این دوست داران به این رقابتها معطوف می شود؛ در هفته اول از رقابت های لیگ برتر، ۲ تیم ملی حفاری و نامی نو به مصاف هم می روند تا بار دیگر شاهد هماوردی ۲ قدرت فوتسال کشور در اهواز باشیم.

تیم ملی حفاری در شرایطی به مصاف نامی نو (مدعی عنوان قهرمانی) می رود که فصل گذشته در عین شایستگی عنوان سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد، این موضوع باعث می شود انگیزه بازیکنان حفاری به مراتب بیشتر شود چرا که نمی خواهند در خانه آن هم در مقابل هوادارانشان به راحتی امتیاز از دست دهند.

در سوی مقابل تیم نامی نو که از بازیکنان ملی پوش متعددی بهره می برد برای دفاع از عنوان قهرمانی وارد میدان می شود تا با شکست ملی حفاری برای دیگر تیم ها خط و نشان بکشد.

مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمرینهای تیم به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، ۹۰ درصد آماده برگزاری مسابقات هستند.

وی افزود: چند روز پیش به دلیل انصراف ۲ تیم هیات فوتبال تهران و پارس آرا شیراز، قرار شد این رقابت ها با ۱۲ تیم برگزار شود ولی با برنامه ریزی های انجام شده تیم ستارگان ورامین جایگزین هیات فوتبال تهران شد همچنین تیم پارس آرا شیراز که پیش از این انصراف داده بود روز گذشته اعلام کرد که در مسابقات حضور خواهد داشت و به این ترتیب مسابقات با همان ۱۴ تیم برگزار شود.

در خصوص بازی اول تیمش با تیم نامی نو گفت: این تیم قهرمان فصل قبل لیگ ایران است و امسال هم مدعی عنوان قهرمانی است. اگر چه یکی ۲ بازیکن از این تیم جدا شدند اما در کل آنها قهرمان فصل گذشته هستند و نباید این تیم را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: شناخت به نسبت خوبی از این تیم داریم ، میترا چین سری که بعد از سال ها مجددا به فوتسال برگشته، هدایت این تیم را برعهده دارد و تیم خوبی روانه مسابقات خواهد کرد اما روی هم رفته ما برای برد وارد میدان می شویم و می خواهیم مسابقات را با برد آغاز کنیم.

دیدار تیم های فوتسال بانوان ملی حفاری و نامی نو اصفهان روز ۲۵ مردادماه در اهواز برگزار می شود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 4 =