دروازبان تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: سیاست باشگاه نامی نو جوان گرایی بوده است و می خواستند بازیکنان بومی اصفهان را در اختیار بگیرند تا روی خود اصفهانی‌ها سرمایه گذاری شود.

فرزانه توسلی در گفت و گو باخبرنگار ایمنا، در رابطه وضعیت تیم فوتسال نامی نو اظهار کرد: چند هفته پیش تمرینات را آغاز کردیم، نامی نو درسال جاری تشکیل شده از بازیکنان با تجربه و جوان است، برخی از بازیکنان جوان ما سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند و بیشتر از خود اصفهان هستند.

وی افزود: دوهفته اول تمرینات بدنسازی داشتیم که در کنار آن با توپ هم کار می‌کردیم، به آمادگی صد در صد نرسیده‌ایم و امیدوارم در هفته‌های آینده باتوجه به بازی که بازیکنان در کنار هم انجام می‌دهند به مرض آمادگی برسیم.

دروازبان تیم فوتسال بانوان نامی نو با بیان اینکه سابقه کار با مربی جدید نامی نو را در تیم ملی داشته است، تصریح کرد: از دور میترا چین سری را می‌شناسم، خوشبختانه در این چندهفته به روز ترین تمرینات را با ما گذاشته که توانسته‌ایم خوب پیش برویم.

توسلی در خصوص بازیکنانی که از نامی نو جدا شده اند، خاطر نشان کرد: تعدادی بازیکن خوب را از دست دادیم که حضورشان می‌توانست به تیم کمک کند، اما سیاست باشگاه جوری بود که می‌خواستند جوان گرایی کنند و بازیکنان بومی اصفهان را در اختیار بگیرند تا روی خود اصفهانی‌ها سرمایه گذاری شود. درکنار آن‌ها چند بازیکن سال گذشته را نگه داشتند و چند بازیکن غیر بومی جذب کردند.

وی با اشاره به اینکه اولین سالی است که می‌خواهیم از عنوان قهرمانی تیم دفاع کنیم، تاکید کرد: قطعاً در سال جاری شرایط سخت‌تری خواهیم داشت؛ برخلاف سال گذشته تیم‌های مدعی بیشتر شده‌اند که لیگ را جذاب و مهیج می‌کند و مشخص نیست چه تیمی در پایان فصل قهرمان شود و به نظرم هر تیمی تلاش کند قهرمان است.

دروازبان تیم فوتسال بانوان نامی نو در رابطه با شرایط جسمی خود، گفت: قبل از تمدید قرارداد با نامی نو، تمرین جداگانه و اختصاصی داشتم که بعد از پیوستن به تیم هم تمریناتم را زیر نظر مربی انجام دادم و از لحاظ بدنی آمادگی لازم را دارم.

توسلی بابیان اینکه در هفته نخست لیگ -۲۵ مردادماه- ساعت ۱۱ صبح در اهواز با ملی حفاری بازی داریم، اظهار کرد: تیم ملی حفاری یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که در این چند سال جزء تیم‌های اول تا سوم لیگ بوده، بازیکنان ملی‌پوش زیادی در اختیار دارد و تقریباً می‌توانم بگویم تنها تیم لیگ است که  در پنج سال اخیر کمترین تغییر را در ترکیب خود داشته و این‌یک امتیازی مثبت برای آن‌ها است.

وی اضافه کرد: بازی سختی داریم، اما برای دفاع از قهرمانی سال گذشته می‌رویم. امیدوارم مصدومان ما که هرچه سریع‌تر به تیم اضافه شوند تا با ثبات بیشتری در لیگ بازی کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال بانوان نامی نو در خصوص شرایط میزبانی ملی حفاری، خاطرنشان کرد: هر تیمی وقتی میزبانی دارد از یکسری امتیازهایی برخوردار است ولی این امتیازات دلیل نمی‌شود که تیم مهمان نتیجه نگیرد و میزبان خودش را برنده بداند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 8 =