تیم بسکتبال نامی نو در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال این هفته به مصاف تیم های نارسینا و پاز تهران می رود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نامی نو ; هفته پایانی نیم فصل و اولین هفته دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان در روز های پنجشنبه و جمعه ۲۱ آذر با برگزاری شش دیدار در سالن شریف تهران برگزار می شود.

نامی نو پس از پیروزی در مقابل مهرام تهران، تیم صدرنشین و بدون باخت گروه الف، پنجشنبه (۲۰ آذرماه ) ساعت ۱۰ در آخرین دیدار دور رفت به مصاف تیم نارسینا تهران می رود. نارسینا در هفته های گذشته موفق شد تا در دیدار با تیم های مهرام و بهمن به پیروزی برسد و بدون باخت وارد هفته هفتم شود.
زمانپور در این دیدار از وجود سارا اعتماد(سنتر)،ناهیده اسدی(پوینت گارد) و نسرین فلاح(فوروارد) تیم خود بدلیل مصدومیت محروم است و در مقابل عسگرنیا با دو بازیکن روس و آمریکایی تیمش به میدان می آید.

جمعه (۲۱ آذرماه ) نیز در اولین هفته دور برگشت نامی نو ساعت ۱۳ به دیدار با پاز تهران می رود. دیدار پاز و نامی نو در دور رفت بدلیل ابتلای بازیکنان پاز به کرونا لغو شد و تا این مرحله از مسابقات با دو برد از ۳ دیدار،در جایگاه پنچم جدول قرار گرفته است.

دیدارهای لیگ برتر بسکتبال هر هفته از طریق صفحه فدراسیون بسکتبال در آپارات بصورت پخش می شود.

دیدار تیم های گاز تهران-سینام مشهد و مهرام تهران-پاز تهران از دیگر مسابقات هفته هفتم است و در چارچوب مسابقات هفته اول دور برگشت تیم های سینام مشهد-بهمن تهران و مهرام تهران-گاز تهران به مصاف یکدیگر می روند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفده =