سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو در خصوص بازی بازیکنانش مقابل پیکان گفت: پیکان تیم پر مهره ای است که ما در بازی امروز توانستیم تا حدی آن‌ها را به چالش بکشانم اما در نهایت تجربه آن‌ها چربید و پیروز میدان شدند.
راحله آرا امروز پنج شنبه ۶ دی ماه پس از باخت ۳ برصفر تیمش مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی پر فراز ونشیبی بود. در برخی از زمانهای بازی توانستیم با تیم پیکان رقابت کنیم. به هر جهت تیم پیکان تیم پر مهره وملی پوش است.
وی افزود: برای دور برگشت دو بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم که عملکرد خوبی داشتند. در طول بازی زمان‌هایی که توان داشتیم رقابت نزدیکی با پیکان داشتیم و پایاپای حرکت کردیم، اما در نهایت تجربه تیم پیکان چربید.
وی در خصوص روند رو به رشد بازیکنان جوان و بی تجربه تیمش گفت: این مساله باعث خوشحالی ما است. قول داده بودیم که این بازیکنان جوان و بی تجربه بتوانند در طول لیگ در کنار دیگر بازیکنان خوب تیم باتجربه و هماهنگ شوند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. این بازیکنان در دوره دبیرستان تحصیل می‌کنند و در تمام تمرینات نیز حضور دارند این پیشرفت و هماهنگی حاصل تلاش و زحمات آن‌ها در تمرینات است.
سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو تصریح کرد: متاسفانه یک ماه زمان کمی برای بازسازی تمرین است و نمی‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. فرصت کافی برای به چالش کشیدن بازیکنان نداریم اما خوشحالیم که همین حد پیشرفت هم اتفاق افتاد.
آرا در خصوص بازی بازیکنان جوان و نوجوان تیم در ست آخرگفت: تمام تلاش ما این است که به بازیکنان بومی این فرصت را بدهیم که به خود باوری برسند وفکر نکنند که اگر بازیکن غیر بومی در تیم هست خیلی متفاوت هستند و آن‌ها هم می‌تواند از مهارت‌های خود در لحظات حساس استفاده کند.
وی در مورد وضعیت قضاوت داوران نیز خاطر نشان کرد: در داوری یکسری ایرادات جزیی بود که آن‌ها را طبیعی می دانم و در مجموع خوب بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =