سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو گفت: از اول به دنبال تقویت بودیم و هستیم، لیست مورد نظرم را به باشگاه داده‌ام، آن ها باید برای جذب این بازیکنان تلاش کنند.

میترا چین‌سری در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا، در رابطه بازی با پویندگان فجر شیراز، اظهار کرد: بازی آخر نیم فصل نخست بود و باتوجه به اینکه دروازه‌بان اصلی تیم را در این دیدار در اختیار نداشتیم، سایر بازیکنانم انگیزه زیادی داشتند و تاکتیک‌ها را در زمین به خوبی اجرا کردند. در برخی مواقع تمرکز بازیکنان از دست می رفت، اما در نهایت توانستند بازی را کنترل کنند و نیم‌فصل نخست را با یک برد خوب به پایان رسانند تا پس از یک تعطیلات چند روزه، با انرژی به رقابت‌های لیگ بازگردیم.

وی افزود: زمانی که بازیکنی اشتباه می کند و تمرکزش بهم می‌ریزد، در عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد. با نبود فرزانه توسلی، نسترن مقیمی کاپیتان بود و این مسئولیت سنگین را با صحبت‌هایی که از نظر فنی و روانی با بازیکنان داشت، به خوبی انجام داد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو با بیان اینکه پویندگان فجر شیراز تیم سرسخت، جنگنده و سرعتی است، خاطرنشان کرد: بازیکنان این تیم به دلیل سرعتی که داشتند، تیم مارا اذیت کردند و آنقدر توان داشتند که تیم ما را تحت پرس قرار دادند.

چین‌سری در خصوص داوری این دیدار، تصریح کرد: استرس که بازی دارد و اتفاقاتی که در آن می‌افتد طبیعی است اما بعضی تصمیمات آدم تعجب می کند. یک خطا ساده انجام دادیم بازیکنمان با کارت جریمه شد اما خطایی سنگین تر انجام دادند و داور کارتی نداد. در مجموع داوری مشکل خاصی نداشت، به داوران خداقوت می گویم امیدوارم شرایطی پیش بیاید که داوران به بهترین شکل قضاوت کنند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تقویت تیم بوده و هستیم، تاکید کرد: از اول به دنبال تقویت بودیم و هستیم، لیست مورد نظرم را به باشگاه داده ام، آن ها باید تلاش کنند تا ببینند می توانند بازیکنان مورد نظر جذب کنند یا خیر.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو در رابطه با استقبال تماشاگران از بازی ها، گفت: بازی ها برای همیشه در سالن پیروزی برگزار می شود، با باشگاه صحبت کردیم و جلسه ای با معاون شهردار داشتم که بتوانیم برای نیم فصل دوم قوی تر ظاهر شویم.

کد خبر ۳۹۶۰۰۰
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دوازده =