بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان گفت: پنج تیم بالای جدول رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند و هیچ چیز در ارتباط با تیم‌های صعود کننده به پلی آف مشخص نیست.

مهتاب بنایی بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم های لیگ برتری اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال بانوان در سال جاری نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است، پنج تیم بالای جدول رقابت نزدیک و سنگینی با یکدیگر دارند، اما هیچ چیز در خصوص تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی آف رقابت‌ها مشخص نیست، خوشبختانه سطح بازی‌ها پویاتر شده است.

او تصریح کرد: شرایط تیم ما خوب است، اما نسترن مقیمی را به خاطر مصدومیت در آخرین بازی تیممان نداشتیم و این مسئله به ما ضربه زد.

بنایی افزود: بازیکنان جوان و کم سن و سالی در ترکیب تیم ما حضور دارند و مسابقات امسال تجربه زیادی برای آنان به وجود آورد، این جوانان توانستند در سطح بالای مسابقات لیگ بدرخشند و به خوبی خودشان را نشان دهند.

بازیکن تیم نامی نو اصفهان در ادامه گفت: اوضاع مالی در باشگاه ما خوب است و مسئولان تیم تااینجای فصل به تعهدات مالی خود عمل کرده اند، اما در کل همیشه در ورزش بانوان نسبت به آقایان کاستی‌هایی دیده می‌شود.

بنایی تصریح کرد: امسال آسیب دیدگی‌ها در لیگ بانوان زیاد بود و حتی بازیکنان مطرح کشورمان دچار مصدومیت شدند که یک دلیل آن همین فشار بالای مسابقات و حساسی رقابت‌ها بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هشت =