سارا اعتماد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم بسکتبال نامی نو، اظهار کرد: تمریناتمان را یک ماه است که شروع کردیم، شرایط خوبی داریم و از نظر شرایط بدنی بهتر می‌شویم که تا شروع مسابقات به حداکثر آمادگی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: اولین سالی است که در نامی نو حضور دارم، این تیم از نظر مربی و بازیکن همیشه پتانسیل بالایی داشته و دارد. امسال افتخار این را دارم در خدمت تیم نامی نو و شهر اصفهان باشم. برای مبلغ قرارداد به توافقاتی رسیدیم که با کسب عنوان قهرمانی، مدیران باشگاه پاداش خوبی برای ما در نظر خواهند گرفت.

بازیکن تیم بسکتبال بانوان نامی نو با بیان اینکه از سرمربی تیم راضی هستیم، تصریح کرد: زمانپور از نظر فنی خیلی قوی است، تعدادی از بازیکنان جدید هستند و تا به حال با این مربی کار نکرده بودند که اوایل کار سخت بود ولی به مرور زمان شرایط بهتر شد و با تجربه‌ای که سرمربی و کادر تیم دارند می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

اعتماد در خصوص به تعویق افتادن لیگ برتر بسکتبال بانوان، خاطر نشان کرد: به تعویق افتادن بازی‌ها در روند آمادگی تیم‌ها بی‌تأثیر نخواهد بود، اما برای تیم ما مشکل خاصی به وجود نیاورد و وقت بیشتری داد تا آماده شویم.

وی با اشاره به اینکه مثل دیگر رشته‌ها در معرض خطر ابتلای ویروس کرونا هستیم، گفت: برنامه‌ریزی به شکلی است که قبل از هر بازی تست نمی‌دهیم و این می‌تواند خطرناک باشد و تمام افرادی که قرار است در لیگ فعالیت کنند استرس می‌گیرند که برگزاری لیگ به نظر من واجب نبود، ولی خواست همه برگزاری این رقابت‌ها بود که امیدوارم فدراسیون برنامه و پروتکل‌های محکم‌تری داشته باشد.

بازیکن تیم بسکتبال بانوان نامی نو اضافه کرد: در قرارداد بازیکنان لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی قید شده است. بازیکنان بومی که داخل خانه‌های خود هستند و پنج بازیکنی که غیربومی هستیم تنها از هتل به تمرین می‌رویم و مراقبت می‌کنیم و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

اعتماد در رابطه با وضعیت بسکتبال بانوان، اظهار کرد: از وقتی تیم ملی به مسابقات برون مرزی راه پیدا کرده است، شرایط بسکتبال بانوان بهتر و حرفه‌ای‌تر شده است و باعث شده بازیکنان تجربه بیشتری کسب کنند که با برنامه‌ریزی خوب، برگزاری بازی‌های تدارکاتی، رفت و آمد مربی و بازیکن خارجی بیشتر هم خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم خودمان را با تیم‌هایی که سطح بالایی دارند مقایسه کنیم.

کد خبر ۴۵۱۸۶۲
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =