بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال بانوان نارسینا: به عنوان گارد راس تیم در بازی با نامی نو، تمرکزم را روی هدایت بازیکنان در زمین قراردادم.

شماری هریس در گفتگو با خبرنگار اخبار ورزشی خبرگزاری صدا و سیما بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم نامی نو اصفهان در هفته هفتم دور رفت لیگ برتر بسکتبال بانوان، افزود: بدون مربی مسابقه سختی بود، بازی احساسی ارائه کردیم و مشکلاتی در حمله داشتیم که خوشبختانه در نیمه دوم آن را برطرف کردیم.
وی گفت: خوشحالم از اینکه در این بازی برنده شدیم، چون به عنوان گارد راس هدایت بازیکنان را در زمین برعهده داشتم و تمرکزم بیشتر روی این مسئله بود.
اولین بازیکن آمریکایی لیگ برتر بسکتبال بانوان در خصوص کیفیت مسابقات و بازی در شرایط کرونایی، افزود: مسابقات بدون تماشاگر فضای دیگری ایجاد می‌کند، اما به هر حال بازی‌ها باید برگزار شود. از طرفی با وجود کرونا رقابت‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود و مجبور نیستیم، سفر کنیم به همین علت بازیکنان بیشتر در کنار هم هستند و هماهنگ می‌شوند.
وی در خصوص حضورش در لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران، افزود: در لیگ‌های آمریکا و اروپا بازی کرده ام، ایران لیگ بدی ندارد و دوست داشتم تجربه جدیدی در کشوری دیگر داشته باشم. در لیگ ایران بازیکنان خوبی با حس رقابتی شدید حضور دارند.
“شماری هریس” اولین بازیکن آمریکایی لیگ برتر بسکتبال بانوان است که در لیگ ایران و در قالب تیم نارسینا تهران به میدان می‌رود.
نارسینا در هفته هفتم و پایانی دوررفت مسابقات گروه الف لیگ برتر بسکتبال بانوان، با نتیجه ۷۵ بر ۷۱ از سد تیم نامی نو اصفهان گذشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =