بسکتبال نامی نو سپیده جعفری سرمربی نامی نو ایمنا

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: باید به جوانان بها داده شود و آن ها هم باید از موقعیتی که در اختیارشان قرار گرفته به خوبی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپیده جعفری پس از پیروزی تیمش مقابل پازتهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی اول بود و می دانیم همیشه در این بازی ها افت و خیز هایی وجود دارد. تمرینات تیم دیر شروع شد و بازیکنان جوانی اضافه شدند که در فصل بدنسازی بودند  به همین دلیل برخی اتفاقات برایمان طبیعی است که فکر می کنم در بازی های بعد بازیکنان بهتر می شوند.

وی با بیان اینکه پارسال با هیئت بسکتبال باما همکاری کرد و سالن دراختیارمان قرار داد، خاطر نشان کرد: سالن فصل گذشته حرفه ای نبود اما سالن آرارات شرایط بهتری دارد که امیدوارم در اینجا نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو درخصوص تیم پاز تهران، تصریح کرد: پاز تیم خوب و جنگنده ای است که شناخت نسبی از آن ها داشتم.

جعفری با اشاره به اینکه بازیکنان جوان تیم کم تجربه هستند، تاکید کرد: در بازی های بعدی تجربه  بازیکنان جوان بیشتر می شود، باید به آن ها بها داده شود و آن ها هم باید از موقعیتی که در اختیارشان قرار گرفته به خوبی استفاده کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =