ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: با توجه به این که در دوران بدنسازی هستیم یکسری از مسائل از جمله افتی که در کوارتر چهارم داشتیم، طبیعی بود.

سپیده جعفری در گفت وگو با ایسنا، پس از برد با اختلاف تیمش در مقابل پاز تهران اظهار کرد: بازی اول بود. همیشه بازی‌های اول افت وخیزهای خاص خود را دارد. ما تمرینات را دیر شروع کردیم و یکسری جوانان را هم به تیم اضافه کردیم و تقریبا در فصل بدنسازی هستیم. با توجه به همه این موارد یکسری مسائل طبیعی بود و فکر می کنم بازی به بازی بهتر و هماهنگ تر خواهند شد.

وی در خصوص تغییر سالن از خانه بسکتبال به آرارات گفت: سال گذشته هیئت بسکتبال بحث همکاری با باشگاه را داشت و لطف آن‌ها بود که خانه بسکتبال را در اختیار ما گذاشتند. سالن خیلی شرایط حرفه‌ای گری را نداشت، اما این سالن شرایط خیلی خوبی دارد. امیدوارم امسال بتوانیم در این سالن بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم نامی نو افزود: تیم پاز هم تیم یکدست و خوبی بود. شناخت نسبی از آن‌ها داشتیم. چند مهره خوب اضافه کردند و تا پایان هم خوب جنگیدند و جنگنده ظاهر شدند.

وی در خصوص افت تیمش در کوارتر چهارم خاطر نشان کرد: با توجه به نوع تمرینات به ویژه در بخش بدنسازی، می دانستم که چنین اتفاقی خواهد افتاد. تمام تلاشمان را برای بازی‌های بعد انجام خواهیم داد.

جعفری در ارتباط با عملکرد بازیکنان جوان تیمش که در کوارتر آخر به آن‌ها میدان بیشتری داد، تصریح کرد: به هر حال بازیکنانی که اضافه کردیم جوان و کم تجربه هستند و در هر بازی تجربه به دست می‌آورند و بهتر خواهند شد و من می دانم که باید به بازیکنان جوان بهای بیشتری داد و حمایت کرد.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هشت =