سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: پیش بینی این حساسیت را در جدول می کردیم زیرا اول فصل خیلی ها ایرادمی گرفتند که چرا نامی نو قهرمان فصل پیش شرایطش به این شکل است. ما تلاش کردیم به مرور زمان اهداف خود را پیگیری کنیم.

میترا چین سری در گفت و گو باخبرنگار ایمنا در رابطه بازی با هیئت فوتبال اصفهان، اظهار کرد: پیش بینی می کردیم بازی راحت تر داشته باشیم، بچه ها توانستند تمام برنامه هایی که داشتیم را انجام دهند. هیئت فوتبال اصفهان با وجود اینکه تازه شکل گرفته مارا اذیت کردند و دردقایق آخر خوب بودند که به کادر این تیم خداقوت می گویم.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل تیم هیئت فوتبال اصفهان، آوردن امتیازی دیگر برای فوتسال اصفهان بود، تصریح کرد: خوشبختانه این اتفاق رخ داد و درحال حاضر دوتیم از اصفهان درلیگ برتر فوتسال بانوان حضور دارند. باتوجه به شرایط و محدودیت هایی که دارند نمی توان اسم آن دربی که همه توقع دارند را روی بگذاریم اما برای اصفهان این دوتیم موقعیت خوبی هستند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو در خصوص شرایط حساس جدول، خاطرنشان کرد: پیش بینی این حساسیت را در جدول می کردیم زیرا اول فصل خیلی ها ایراد می گرفتند که چرا نامی نو قهرمان فصل پیش شرایطش به این شکل است. ما تلاش کردیم به مرور زمان اهداف خود را پیگیری کنیم. به ما می گویند منتظر لغزش تیم های بالای جدول باشید، اما برای ما اصلا به این شکل نیست و کسب امتیازات خودمان در مسابقات پیش رو تنها چیزی است که مهم است.

چین سری با اشاره به اینکه توسلی بازیکن کاملی است، گفت: پا به توپ بودن و دروازبانی توسلی خیلی خوب است، می خواستیم شرایطی که او در بازی باشد را نیمه دوم تجربه کنیم و حالت انگیزه برای تیم داشت.

وی در رابطه با پلی آف، اظهار کرد: برای تیم هایی که امتیاز کم دارند خوب است، اما در لیگ های بانوان بعد از چند بازی قهرمان مشخص می شود که از هیجان بازی ها کم می کند. فکر می کنم در خانم ها پلی آف هیجان بازی ها را بالا برده و اینکه چهار تیم می دانند در پلی آف برای قهرمانی می روند و انگیزه ها بیشتر می شود.

وی بابیان اینکه بازیکنان نامی نو تمام تاکتیک هایی که گفتیم را به خوبی اجرا کردند، تصریح کرد: باتوجه به نحوه شکل گیری تیم توقع داشتیم که اوایل فصل عملکرد خوبی نداشته باشیم، امروز می بینم بازیکنان جوانم جواب دادند، از باشگاه نامی نو که صبوری کرد و همراه ما بود تشکر می کنم، زیرا فقط تلاش ما نیست نتایجی که به دست می آید بلکه از باشگاه هم کمک ما هستند. صبر افراد باشگاه و اعتمادی که به جوانان کردیم نتیجه داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هجده =