سرمربی تیم بسکتبال نامی‌نو می‌گوید با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ، بهترین شیوه برگزاری مسابقات به صورت نیمه متمرکز است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام فدراسیون بسکتبال قرعه کشی لیگ برتر بانوان در مهرماه برگزار و مسابقات نیز از اول آبان ماه آغاز می‌شود. از طرفی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور قرار است مسابقات به صورت نیمه متمرکز برگزار شود تا کنترل مسائل بهداشتی برای حفظ سلامتی بازیکنان، کادر فنی، داوران و ناظران راحت‌تر انجام شود.

آزاده زمانپور که در فصل پیش رو هدایت نامی‌نو اصفهان را برعهده دارد، در مورد شرایط تیم خود به ایسنا گفت: هنوز تمریناتمان را شروع نکرده‌ایم اما باشگاه در حال انجام کارها است تا زودتر شروع کنیم. مسائل بهداشتی باید به شدت کنترل شود و بازیکنان غیربومی به اصفهان بیایند تا در کنار بازیکنان بومی تمرین کنند. به طور کلی هماهنگی‌ها در حال انجام است.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شروع مسابقات از اول آبان، فرصت لازم را برای آمادگی دارید؟ بیان کرد: خیلی عقب هستیم چون بازیکنان در چند ماه گذشته به دلیل شیوع کرونا تمرین خاصی نداشته‌اند، به همین دلیل شرایط سختی داریم اما باید برنامه‌ریزی کنیم و شاید به تدریج  طی مسابقات این آمادگی را به دست بیاوریم.

سرمربی نامی نو اصفهان در مورد برنامه ریزی برای کسب عنوان قهرمانی گفت: قهرمانی چیزی نیست که کسی قول بدهد. همه تیم‌ها هدفشان کسب نتیجه مطلوب و قهرمانی است. ما هم برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم و امیدوارم که به هدفمان برسیم.

او در مورد شیوه برگزاری لیگ بیان کرد: ۱۰ تیم تاکنون اعلام آمادگی کرده‌اند و قرار است که مسابقات در دو گروه برگزار شود. با توجه به شرایط موجود فکر می‌کنم برگزاری لیگ به صورت نیمه متمرکز معقول‌ترین شیوه است.

زمانپور در پایان گفت: با توجه به وجود این بیماری در کشور امیدوارم همه تیم‌ها کار خود را با سلامتی شروع کنند و به پایان برسانند و فدراسیون هم برنامه‌ریزی داشته باشد تا هیچ اتفاقی برای بازیکنان، کادر فنی تیم‌ها، داوران و ناظران نیفتد.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =