سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو در خصوص شکست برابر ساپیا گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، میترا چین سری در رابطه با بازی با سایپا البرز، اظهار کرد: بازی سنگینی بود و پیش بینی آن را می کردیم، تازمانی که بچه ها تمرکز داشتند همه چیز خوب بود. زمانی که تمرکز آن ها به هم ریخت، وارد بازی احساسی شدند و از نظر روانی به مشکل برخوردند که بازی راه ۴ بر صفر واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه سایپا تیم خوب و یک دستی است، تصریح کرد: سایپا تمریناتی خوب با نیروهایی خوبی داشته و توانسته بازیکنان ملی پوش خوبی جذب کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو در خصوص تاثیر حواشی قبل از بازی، خاطرنشان کرد:  میزبان بودیم، اما حس می کردیم میهمانیم، دیروز مسئولین آمدند و قرار بود شرایط بازی با سایپا را مهیا کنند و روز گذشته شاهد برخی ناهماهنگی ها بودیم. بازی بنا به دلایلی با تاخیر یک ساعته شروع شد و هیمن مسئله باعث شد تمرکز بازیکنانمان به هم بریزد. با وضعیتی که پیش آمد انتظار چنین نتیجه ای هم می رفت.

چین سری با بیان اینکه برخی از هماهنگی ها برای برگزاری مسابقات با هیئت فوتبال است، افزود: سرپرست تیم هماهنگی های لازم را انجام داده بود، اما بعضی کارها به درستی پیش نرفت و برخی از اتفاقات مثل قطع شدن اینترنت دست ما نبود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با اشاره به اینکه یک جنگ روانی برای بازیکنان ما پیش آمد، گفت: برخی از بازیکنان ما جوان هستند؛ نیاز داریم روی آن ها بیشتر کار کنیم تا از نظر روانی آماده تر شوند.

وی با اشاره به اینکه فرزانه توسلی دروازبان نامی نو فوق العاده بود، گفت: حداقل با وجود توسلی توانستیم نتیجه را اینگونه رقم بزنیم و احتمال این وجود داشت که هرکسی جای او درون دروازه می ایستاد گل های بیشتری دریافت کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو در رابطه با داوری بازی مقابل سایپا، افزود: داوری مشکلی نداشت و توانستند مدیریت و کنترل خوبی روی این بازی سنگین داشته باشند که به آن ها خدا قوت می گویم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =