سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: باید زمانی که با بازیکنان تیم تمرین می‌کنیم، آن هارا ازلحاظ روانی و تاکتیکی به شرایط عادی برگردانیم و به این باور که برسیم که تیم امسال با تیم سال گذشته متفاوت است.

میترا چین سری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه بازی با مس رفسنجان اظهار کرد: بازی خوبی بود، در فوتسال قاعده‌ای وجود دارد که وقتی گل نزنی گل دریافت می‌کنی، بچه‌ها گل‌هایی که باید می‌زدند را نزدند و روی ضد حمله مس گل خوردیم و با اخراج دروازه‌بان اصلی تیممان شرایطی پیش آمد که گل دوم را هم دریافت کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان مس رفسنجان دو سال است که با یکدیگر بازی می‌کنند و تیم خوب و منسجمی تشکیل دادند و فصل گذشته موفق شدند نایب‌قهرمان لیگ شوند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو بابیان اینکه اخراج توسلی درست نبود، تصریح کرد: اگر توسلی توپ را با دست می‌زد مسیر آن باید تغییر می‌کرد اما وقتی بدن چرخیده خطایی صورت نگرفته است. اعتراض به داوری درنتیجه بازی تأثیری ندارد و درنهایت برای بازی بعد داوران تمرکزشان را بیشتر می کنند.

چین سری در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه قهرمانی فصل گذشته نامی نو فشار زیادی را در فصل جدید به این تیم وارد کرده است؟ خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در تیم ما وجود دارد همین است و بازیکنانی که از سال قبل در تیم هستند این فشار را بیشتر حس می‌کنند. باید زمانی که با بچه هاتمرین می‌کنیم آن هارا ازلحاظ روانی و تاکتیکی به شرایط عادی برگردانیم و به این باور که برسیم که تیم امسال با تیم سال گذشته متفاوت است.

وی در خصوص تاخیر به وجود آمده قبل از شروع بازی روز گذشته بازی نامی نو، تأکید کرد: هر نماینده که به اصفهان می‌آید نظر خاص خودش را دارد و شرایطی را پیش می‌آورند که بازی با تأخیر شروع می‌شود. هنوز متوجه نشدیم قانون‌هایی که وجود دارد قانونی یا سلیقه‌ای است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با اشاره به اینکه از چهار بازی نمی‌شود تیم را قضاوت کرد، گفت: در دو بازی که مهمان بودیم نتایج بهتری کسب کردیم، اما این نتایج برای ما کافی نیست. مطمئن هستم بازیکنانم توانایی بیشتری دارند زیرا در مسابقات همه کاری می‌کنند، اما گلی به ثمر نمی‌ رسد.

چین سری در رابطه با هواداران نامی نو، اظهار کرد: حمایت هواداران در سالن خیلی خوب بود به خاطر شرایطی که پیش آمد نتوانستم حضوری تشکر کنم و از همین‌جا از آن‌ها قدردانی می‌کنم امیدوارم دربازی‌های آینده حمایت‌هایشان بیشتر از قبل باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =