مدیرعامل باشگاه نامی نو در خصوص شرایط پیش‌آمده در صدور رضایت‌نامه سارا شیربیگی گفت: به‌هیچ‌عنوان برخی مسائلی که گفته شد مطرح نبوده بلکه ما به دنبال منافع بهتر برای شیربیگی و رضایت‌مندی خانواده‌اش بودیم.
علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: در خصوص رضایت‌نامه سارا شیربیگی برای پیوستن به تیم هیئت خراسان رضوی برای فصل تازه لیگ برتر فوتسال بانوان، برخی مسائل آن‌گونه که بیان شد، نبود. باشگاه مشهدی قرار بود هر مقداری که برای این انتقال پرداخت می‌کند را از قرارداد شیربیگی کم کند و این چیزی نبود که باشگاه نامی نو به دنبال آن باشد، ما بیشتر به دنبال منافع بیشتر و بهتر برای بازیکنان هستیم.
وی ادامه داد: سقف قراردادهای بازیکنان فوتسال بانوان در بهترین و ایده آل ترین شرایط پانصدمیلیون ریال است و باشگاه نامی نو نیز سعی کرد با توجه به شرایطی که در فصل گذشته تیم را در میانه راه تحویل گرفت به تمام تعهدات خود به‌صورت حرفه‌ای عمل کند. این موضوع نیز در راستای تعهدات حرفه‌ای باشگاه بود.
مدیرعامل باشگاه نامی نو خاطرنشان کرد: در کنار مبحث مالی که برای شیربیگی به وجود آمد با اصرار و تعاملاتی که صورت گرفت، بحث وضعیت پدر و مادر وی بود که با توجه به شرایطی که داشتند و ارزشی که ما برای خانواده به‌ویژه پدر و مادر قائل هستیم با این انتقال موافقت کردیم، تا وی راحت‌تر و با آسودگی به نگهداری از این دو عزیز بپردازد، در غیر این صورت رضایت‌نامه نمی‌دادیم.
در برخی از رسانه‌ها گفته‌شده بود باشگاه نامی نو برای انتقال سارا شیربیگی به تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی درخواست پانصدمیلیون ریال کرده است که این مساله از سوی مدیرعامل نامی نو رد شد.


انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =