جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال بانوان به ریاست دکتر رامین طباطبایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نامی نو به نقل از فدراسیون بسکتبال، جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال بانوان شنبه ۱ شهریور به ریاست دکتر رامین طباطبایی در سالن کنفرانس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

نمایندگان باشگاه های نامی نو اصفهان، گروه بهمن تهران، ستاره خلیج فارس، پالایش نفت آبادان، شورای شهر و شهرداری قزوین، خانه بسکتبال بندرعباس، بانوان شهر گرگان، مولتی کافه مشهد، مهرام تهران ، نارسینا تهران، شکلی تهران، ستاد شرکت ملی گاز تهران، پاز تهران و آسمان سترگ سپهرداد تهران در این جلسه حضور داشتند.

دکتر طباطبایی ریاست فدراسیون بسکتبال در ابتدای این جلسه با تاکید بر برگزاری لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: با همه گیری ویروس کرونا شرایط جدیدی به وجود آمده که کار را سخت تر کرده است به همین دلیل برای پیگیری لیگ به نقطه نظرات همه شما نیازمندیم. با پیگیری های انجام شده دستورالعمل های بهداشتی از فیبا و ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته شده که برای تیم ها ارسال خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به شرایط، برگزاری لیگ به صورت متمرکز محتمل تر است. درصدد هستیم هزینه ها و حمل و نقل تیم ها را کاهش دهیم. لازم است لیگ به گونه ای برنامه ریزی شود که حتی در صورت اوج گیری مجدد کرونا و بروز توقف در مسابقات، زمان به پایان رساندن لیگ را داشته باشیم.

رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به در اولویت بودن سلامت ورزشکاران افزود: سلامت بازیکنان و کادر فنی در اولویت است و از همه شما می خواهم به اعضای تیم خود درباره رعایت پروتکل های بهداشتی سخت گیری کنید.

در ادامه این نشست درباره آیین نامه مسابقات، فرم های قرارداد بازیکنان و کادر فنی، تسویه حساب مسابقات سال ۹۸، تعیین زمان واریز ورودیه مسابقات سال ۹۹، نحوه برگزاری مسابقات، تعیین تعداد نفرات و همراهان، زمان ارائه مدارک و ثبت از طریق سامانه ملی بسکتبال، زمان جلسه قرعه کشی و زمان برگزاری مسابقات صحبت و گفت و گو شد.

سپس نمایندگان تیم ها به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهار =