بسکتبال نامی نو سپیده جعفری سرمربی نامی نو ایمنا

جعفری: مسابقات برون‌مرزی تاثیر خود را در لیگ گذاشته/به دنبال بازیکن خارجی خوب هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو موفق شد تا پایان دور رفت در گروه الف با ۵ بازی برده صدرنشین بماند. مسابقات دور برگشت نیز از هفته آینده برگزار می‌شود تا تیم‌ها خود را برای پلی‌آف آماده کنند.

سپیده جعفری در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط تیمش، اظهار داشت: ما آخرین بازی دور رفت را هم انجام دادیم و صدرنشین هستیم. مسابقات دور برگشت از هفته آینده آغاز می‌شود و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. البته دور برگشت چون شناخت تیم‌ها از هم بیشتر می‌شود کار سخت‌تر خواهد شد. از طرفی برخی از تیم‌ها هم با بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای که دارند تلاش خوبی در لیگ دارند.

وی درباره اینکه آیا بازی‌های گروه مقابل را دیده‌اید و ارزیابی‌تان چیست، عنوان کرد: بله چون پلی‌آف باید با آنها بازی کنیم. می‌دانم گروه بهمن هم همه بازی‌های خود را برده است. البته بازی‌های گروه ما حساس‌تر است. دور رفت را به سلامت پشت سر گذاشتیم امیدوارم دور برگشت هم همین طور باشد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای پلی‌آف بازیکن خارجی جذب می‌کنند، یادآور شد: بعد از پلی‌آف مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود و تیم‌ها برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنند به همین دلیل با توجه به تیم‌های خوبی که در این مرحله هستند تلاش ما این است قبل از پلی‌آف بازیکن خارجی جذب کنیم. فعلا در حال بررسی هستیم و با توجه به نوع پوشش در بسکتبال بانوان باید ببینیم چه بازیکنی را جذب می‌کنیم. البته ما به دنبال بهترین هستیم.

جعفری در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی تاثیر خود را در لیگ گذاشته، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کادر تیم ملی بازی‌ها را می‌بینند، بازیکنان تلاش می‌کنند تا خودشان را نشان داده و به عضویت تیم ملی درآیند. حضور در تیم ملی برای بازیکنان مهم است.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه ملی‌پوش شدن توقع بازیکنان را از نظر مالی هم زیاد کرده، تصریح کرد: بله باشگاه‌ها هم وقتی بازیکن ملی را جذب می‌کنند به این موضوع توجه دارند. چون این بازیکنان هم تمام وقت خود را برای بسکتبال می‌گذارند.

سرمربی نامی‌نو درباره شرایط مالی تیمش، عنوان کرد: فعلا خوب بوده امیدوارم همین طور ادامه داشته باشد. باشگاه برای قهرمانی قول پاداش هم داده است. همه هدف ما این است که امسال به عنوان قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =