ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: این تیم به تازگی به لیگ آمده است و بنابراین همه باید به آن‌ها کمک کنند. با توجه به شرایط و داشته‌ها نمی‌توان به معنای واقعی بازی دیروز را دربی خواند، تیم‌های اصفهانی در تمامی رشته‌ها تیم‌هایی قدر و مدعی هستند.

میترا چین سری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بازی روز گذشته تیمش در مقابل هیئت فوتبال شهرستان اصفهان، اظهار کرد: در بازی که با آن‌ها داشتیم نمی‌توانیم بگوییم در کل بازی راحتی بود، آن‌ها در دقایقی از بازی ما را تحت فشار قرار دادند و تنها نمی‌توان بر اساس نتیجه اظهار نظر کرد.

وی افزود: با توجه به تغییراتی که در لیگ امسال رخ‌داده بود، ابتدای فصل بازی‌ها افت‌ و خیزهای خاص خود را داشت، تیمی مثل ما که تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت و در همان ابتدای فصل نیز با قرعه‌های سنگین روبرو شده بود، نتوانست جایگاه خوبی پیدا کند و این موضوع کمی همه را نگران کرده بود.

وی ادامه داد: هدف ما و باشگاه تمرکز و استفاده بیشتر از نیروهای بومی اصفهان بود و بنابراین سعی کردیم با همین هدف و تمرکز روی هر بازی با آنالیز و شناختی که داریم گام برداریم. از اواسط فصل کم‌کم توانستیم روند باثباتی داشته باشیم، در ابتدای فصل بسیاری بر ما خرده و انتقاد گرفتند، اما الان شرایط و نتایج ما نشان‌ دهنده این مسئله است که در هدفی که داشتیم درست حرکت کردیم و امیدوارم در آینده نیز نتایج بهتری به دست آوریم.

چین سری گفت: از همان ابتدا سعی کردیم به بازیکنان جوان تیم فرصت نشان دادن توانایی‌هایشان را بدهیم و باشگاه نیز در این مسیر قول حمایت داد، از باشگاه نامی نو که صبوری کرد تشکر می‌کنم، نتایجی که به دست آمد تنها به همان تیم مربوط نیست بلکه حاصل تلاش و حمایت تیم از بازیکنان تا کادر و همچنین اعضای باشگاه از رأس تا پایین است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو، تصریح کرد: دور برگشت را خوب و با تمرکز بیشتر آغاز کردیم و تلاش می‌کنیم تا پایان این مرحله نیز همین روند را ادامه دهیم. در هر بازی با توجه به تمریناتی که پشت سر گذراندیم و همچنین توانایی بازیکنان از آن‌ها در ترکیب تیم استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: می‌دانیم که توسلی بازیکن کاملی است و حرکات پا به توپ خیلی خوبی در طول زمین دارد، در نیمه دوم از این موضوع استفاده کردیم و خوشبختانه هت تریک کرد و این انگیزه و روحیه تیم را بالا برد.

چین سری در خصوص ادامه برنامه لیگ در مرحله پلی‌آف گفت: پلی‌آف یک فرصت مجدد برای تیم‌هایی است که شاید دچار اشتباه شده‌اند، اجرای بازی‌ها به‌صورت پلی‌آف انگیزه و هیجان لیگ را بالاتر برده است. تیم‌ها تلاش می‌کنند تا خود را به این مرحله برسانند و بتوانند با درخشش در این مرحله یکی از سکوها را به خود اختصاص دهند، تلاش ما نیز بر همین مسیر است.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 10 =