سرمربی تیم فوتسال نامی نو اعتقاد دارد بازی امروز تیمش مقابل پویندگان بازی آرام و کم هیجانی بود که دران درگیری‌های فیزیکی کمی به وجود آمد.
شهناز یاری پس از پیروزی پر گل تیمش در مقابل پویندگان شیراز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی خوبی بود و درگیری‌های فیزیکی خاصی نداشتیم. نیمه اول را توانستیم با نتیجه ۴ بر ۲ به سود خود خاتمه دهیم و به رختکن برویم.
وی افزود: از نظر من بازی آرام و کم هیجانی بود. یکسری اهداف وبرنامه هایی داشتیم که سعی کردیم در این مسابقه آن‌ها را اجرایی کنیم. هفته آینده تیم ما استراحت دارد و در هفته پایانی لیگ و پیش از مرحله پلی آف نیز میزبان تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی هستیم.
وی در خصوص رفتار غیر حرفه ای بازیکنانش در هنگام تعویض که منجر به گرفتن اخطار شد گفت: من اعتقادی به این مساله ندارم. در جریان بازی بود و بچه‌ها کمی بی دقتی کردند و از منطقه ای که باید تعویض شوند کار تعویض صورت نگرفت و این مساله طبیعی است.
یاری در ارتباط با تیم سوم صعود کننده به مرحله پلی آف که باید در مقابل آن‌ها به میدان بروند نیز خاطر نشان کرد: نتیجه دربی کرمان برای جایگاه تیم‌هایی که به پلی آف می‌آیند بسیارمهم است. مس رفسنجان نسبت به دختران کویر بازی‌های راحت تری دارد و هنوز وضعیت تیم‌های سوم و چهارم مشخص نیست ولی قطعاً دو نماینده کرمان به مرحله بعد خواهند آمد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =