سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌‌نو اصفهان گفت: چشم‌انداز اصلی باشگاه نامی‌نو جوانگرایی و حمایت از ورزش بانوان است و در کنار آن برای هدف اصلی خود که قهرمانی لیگ است نیز تلاش می‌کنیم.

میترا چین‌سری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره تساوی ۳ بر ۳ تیمش برابر حفاری اهواز در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: بازی کردن برابر تیم با سابقه‌ای مانند حفاری سخت بود، به‌‌ویژه اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداشته و یک مصدوم هم داشتیم و شرایط برای سایر بازیکنان تیم سخت بود اما خوشحالم که بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند و تنها با یک بدشانسی و در حالی که تا ۱۰ ثانیه آخر بازی از حریف پیش بودیم، گل تساوی را دریافت کردیم و به بازیکنان به دلیل تلاش‌شان خدا قوت می‌گویم.

وی در پاسخ به اینکه حفاری مانند فصل گذشته تیمی مدعی نشان داد یا خیر، افزود: ملی حفاری در هر ۱۰ دوره گذشته لیگ برتر حضور داشته و تقریباً ترکیب اصلی خود را حفظ کرده و تیم یک‌دستی است که کمتر دچار تغییر شده است. این تیم که سابقه چند دوره قهرمانی هم دارد، در فصل جاری نیز تیم خوب، منظم و مقتدری نشان داد اما شرایط طوری رقم خورد که از نظر تعداد بازیکن دست‌مان خالی بود، اما با این وجود تساوی با حفاری نتیجه خوبی بود.

سرمربی تیم فوتسال نامی‌نو درباره تغییرات زیاد تیمش در مقایسه با فصل گذشته ادامه داد: تنها ۳ بازیکنان فصل گذشته یعنی مقیمی، توسلی و علی‌مددی را حفظ کردیم و ۸۰ درصد تیم تغییر کرد که ۵۰ درصد آنها نیز بازیکنان بومی هستند و با میانگین سنی ۲۲٫۵ تیم جوانی هستیم. این تغییرات باعث شده تیمی کاملاً متفاوتی نسبت به فصل گذشته داشته باشیم.

وی درباره انتظار مسئولان باشگاه نامی‌نو از تیمش با توجه به قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر گفت: خوشبختانه نگاه مسئولان باشگاه و مجموعه نامی‌نو حمایت از ورزش بانوان است و اینکه بتوانیم با جوان‌گرایی، زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته‌ای که بستری برای دیده شدن آنها وجود نداشته فراهم شود. این امر چشم‌انداز اصلی باشگاه نامی‌نو است و در کنار آن برای هدف اصلی خود که قهرمانی لیگ است تلاش می‌کنیم.

چین‌سری اضافه کرد: تلاش می‌کنیم برنامه‌هایی که مدنظر داریم را آرام‌آرام به پیش ببریم و بیشتر دوست داریم بازیکنان و کادرفنی به اهداف از پیش تعیین‌شده دست یابند. تلاش داریم ببینیم در عمل چه عملکردی داریم و مهم‌ترین هدف ما، اثبات توانمندی بانوان و اصلاح نگرش در اصفهان و کشور به ورزش بانوان است. اگر بخش خصوصی و باشگاه‌های معتبر به ورزش بانوان ورود کنند قطعاً نتیجه خوبی می‌گیرند و تلاش داریم بیشتر روی تحقق این هدف تمرکز کنیم.

وی درباره مدعیان قهرمانی لیگ امسال بیان کرد: در هفته دوم به مصاف سایپا می‌رویم و ۳ بازی این هفته بسیار سنگین است و به نوعی رقابت اصلی بین همین ۶ تا ۷ تیم جریان خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتسال نامی‌نو درباره وضعیت سایپا تصریح کرد: سایپا با بازیکنانی مانند فرشته کریمی، اعظم آخوندی و آرزو صدقیانی‌زاده و همچنین کادرفنی باتجربه‌ای که دارد، یکی از مدعیان لیگ امسال است.

وی درباره شرایط تیمش برای دیدار با سایپا گفت: بازیکن محرومی نداریم، اما الهام عسگری مصدوم است و احتمالاً از هفته چهارم یا پنجم به تیم اضافه می‌شود. سایر بازیکنان هم کمی خسته هستند که باید آنها را در تمرینات هفته جاری آماده کنیم تا دیدار با سایپا را بدون آسیب‌دیدگی پشت سر بگذارند و امیدوارم روز جمعه بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ح

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =