سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: در کرمان بازی راحت نبود بالاخره همین که بچه‌های ما توانستند سه امتیاز را بگیرند بسیار اهمیت دارد، البته هر دو تیم بازی قشنگی را به نمایش گذاشتند ولی ما ترجیح دادیم کارهای ریسکی انجام ندهیم و بازی را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر را با موفقیت به پایان رساند، شاگردان شهناز یاری روز جمعه -۳۰ آذر ماه- در کرمان موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک از سد دختران کویر مس بگذرند.

شهناز یاری در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: بازی واقعا سخت بود چون دو تیم دوم و سوم جدول برابر هم قرار گرفته بودند، هر کدام برای برنده شدن تلاش می‌کردند و ناگفته نماند که دختران کویر مس کرمان از تیم‌های خوب لیگ برتر است.

وی افزود: هر تیمی که در کرمان بخواهد روبه‌روی این تیم قرار بگیرد قطعا کار سختی را خواهد داشت، یک تیم هماهنگ، سرعتی، خوب و با کیفیت است که به راحتی نمی‌توان مقابلش نتیجه گرفت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان تصریح کرد: در نیمه اول یک گل دریافت کردیم که در واقع گل به خودی بود، از روی نقطه کرنر توپ ارسال شده به بدن بازیکن خودمان برخورد کرد و وارد دروازه شد، بعد از آن بلافاصله جبران کردیم و یک گل به حریف زدیم که نهایتا با همان نتیجه یک بر یک نیمه اول را تمام کردیم.

یاری اضافه کرد: در نیمه دوم توانستیم گل دوم و برتری را بزنیم و پیروز میدان باشیم. سه، چهار دقیقه پایانی هم تیم حریف از سیستم پاور پلی استفاده کرد و به بازی پنج نفره روی آورد که موفق نبود و نتوانست دروازه ما را باز کند.

وی خاطر نشان کرد: از بازیکنانم راضی بودم چون در کرمان کار سختی را داشتیم، بالاخره همین که بچه‌های ما توانستند امتیاز کامل را بگیرند بسیار اهمیت دارد چراکه گرفتن سه امتیاز مسابقه از زیبا بازی کردن برایمان مهم‌تر بود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان اضافه کرد: البته هر دو تیم بازی قشنگی را به نمایش گذاشتند ولی ما ترجیح دادیم سه امتیاز را بگیریم و بازی را مدیریت کنیم چون به هر حال در زمین حریف بازی می‌کردیم. تلاش تیم بر این بود که کارهای ریسکی انجام ندهیم و تا جایی که می‌توانیم یک بازی منطقی و حساب‌شده را به نمایش بگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + ده =