یک برد نامی‌نو،یک برد پالایش نفت،سرنوشت صعود کننده به دیدار سوم موکول شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نامی نو ; دیدار برگشت دو تیم نامی نو و پالایش نفت در مرحله حذفی امروز ۲۳ بهمن،در سالن شهر آفتاب تهران با نتیجه ۶۵-۴۷ به سود پالایش نفت به پایان رسید تا سرنوشت تیم صعود کننده به نیمه نهایی در دیدار سوم مشخص شود.

نامی نو که در دیدار گذشته با اختلاف پالایش را مغلوب خود ساخته بود،امروز در ظاهر همیشگی خود نبود و شکست ۱۸-۶ کوارتر اول و ۲۱-۹ در کوارتر دوم تسلط بر بازی را از دست و باعث شد تا با اختلاف بیست و چهار امتیازی از میدان خارج شود و کار سختی را در نیمه دوم دیدار در پیش داشته باشد.

ورود بازیکنان نامی نو به کوارتر سوم با انگیزه جبران امتیازات از دست رفته بود که با دقت بیشتری به کار خود در میدان بازی ادامه میدادند و در مقابل نفت به این پیروزی نیاز داشت تا شانس دیگری برای صعود بدست آورد و تلاش در حفظ برتری میکرد که موفق شد ۱۵-۱۰ این کوارتر را نیز با برد به پایان برساند و در اخرین کوارتر بود که نامی‌نو به خود آمد و با نتیجه ۲۲-۱۱ به پیروزی بدون حاصل رسید.

آیا ترائوره،سنتر خارجی پالایش نفت که در این هفته به هماهنگی بیشتری با این تیم رسیده بود نقش با کسب ۱۵ امتیاز نقش اساسی در پیروزی تیمش داشت.

دیدار سوم نامی‌نو و پالایش نفت آبادان جمعه ۲۵ بهمن در شهر تهران برگزار میشود تا تیمی که در نیمه نهایی به مصاف مهرام تهران میرود،مشخص شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =