سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو با تمجید از بازی بازیکنانش اعتراض کادر شهروند ساری را بی‌مورد خواند گفت: آن‌ها به دنبال جنگ روانی بودند که موفق نشدند.

به گزارش ایسنا، میترا چین سری پس از برتری دو بر یک تیمش در مقابل تیم شهروندساری از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: ابتدا خدا قوت و دست مریزاد می‌گویم به بازیکنان تیمم، با تمام وجود کار کردند. با وجود اینکه امروز یکی از مهره‌های اصلی تیم یعنی نسترن مقیمی را نداشتیم؛ ولی بقیه نشان دادند اگر تلاش کنند، می‌توانند به هر چیزی می‌خواهند با تلاش دست یابند.

وی افزود: بازی، بازی فوق العاده سنگینی بود. پیش بینی آن را کرده بودیم؛ اما تا این اندازه خیر. گل اول را که دریافت کردیم تا اندازه ای تمرکز خود را از دست دادیم، ولی خوشبختانه توانستند جبران کنند ونتیجه خوبی به دست آوردیم.

سرمربی نامی نو در مورد تیم شهروند ساری، اظهارکرد: شهروند تیم خیلی خوبی است و شنیده بودم نسبت به گذشته با اضافه شدن عاطفه عابدی هماهنگ تر وقوی‌تر شدند و مسلما هر چه از شروع لیگ بگذریم تیم‌ها هماهنگ‌تر و قوی‌تر خواهند شد.

وی ادامه داد: شانس ما در زمان قرعه‌کشی تیم‌هایی که تا حدی آسان‌تر هستند قرعه‌های آخر ما بودند؛ اما این مساله موجب می‌شود آن‌ها هماهنگ‌تر و قوی‌تر می‌شوند و به مصاف ما می‌آیند و کار را برای ما سخت‌تر کرده است.

چین سری در خصوص خروج های فرزانه توسلی تاکید کرد: فرزانه توسلی یکی از ستون‌های اصلی تیم ما است، ما این اطمینان را داریم که زمانی که فرزانه پا به توپ می‌شود؛ قطعا به نتیجه ای که می‌خواهیم، می‌رسد. از برنامه‌های ما این است، زمانی که توسلی جلو می‌رود یک یا دو بازیکن جانشین وی می‌شوند و فضا را پوشش و پر می‌کنند. همان طور که در بازی امروز مهتاب بنایی یک توپ صددرصد گل را از دروازه بیرون کشید.

وی در ارتباط با داوری  واعتراضات تیم شهروند نسبت به داوری گفت: داوری امروز نسبت به بازی خیلی خوب بود و واقعا نمی توانم، بگویم مشکل خاصی بود. اعتراضی که در مورد گل ما داشتند بی مورد بود. فیلم آن موجود است که بازیکن ما اول توپ را لمس می کند و بازیکن دیگرمان شوت را می‌زد با توجه به اینکه ضربه آزاد غیرمستقیم بود. من فکر می‌کنم بیشتر جنگ روانی بود که آن‌ها به دنبال آن بودند تا تمرکز بازی و داوران را بر هم بزنند؛ خوشبختانه داوران خوب وبا تجربه این دیدار را قضاوت کردند و توانستند مدیریت خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم نامی نو در خصوص انصراف ستارگان ورامین و انجام قرعه کشی مجدد خاطر نشان کرد: آن‌گونه که من شنیدم قرار نیست قرعه‌کشی مجددی انجام شود و بازی‌های این تیم ۳ برصفر اعلام می‌شود،

این اتفاق را هر سال و در بیشتر رشته های ورزشی بانوان شاهد هستیم که تیم‌های بانوان در میانه راه تنها و بدون حامی می شوند.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =