به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۱۹ مهر ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد. در این هفته تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی استراحت داشت. نتایج هفته نهم به شرح زیر است:

سایپا تهران ۵ – ۱ رهیاب گستر

صدرنشینی تیم سایپا همچنان ادامه دارد. این تیم تا اینجای فصل با هشت پیروزی و یک تساوی در جایگاه نخست فرار دارد. در این بازی تیم سایپا با ۲ گل آرزو صدقیانی زاده و گل‌های مارال ترکمان، شهین افلاکی و مهدیه محمد زاده از سد حریف گذشت. تک گل رهیاب را نارمیلا فتحی به ثمر رساند.

ملی حفاری اهواز ۳ – ۲ پویندگان صنعت فجر شیراز

ملی حفاری با به ثمر رساندن یک گل بیشتر توانست سه امتیاز این بازی را کسب نماید. در این بازی فهیمه زارعی و سحر پاپی گل‌های حفاری را به ثمر رساندند. گل سوم تیم ملی حفاری حاثل گل به خودی حریف بود.



نامی نو اصفهان ۸ – ۰ ستارگان ورامین

در یک بازی پر گل تیم نامی نو اصفهان با سه گل مهسا نظری، ۲ گل مهتاب بنایی و گل‌های مهسا علی مددی، فهیمه اعظمی و نسترن مقیمی از سد حریف گذشت. تیم ورامین در این هفته‌ها شرایط مطلوبی ندارد و در آستانه انحلال قرار گرفته است.

دختران کویر مس کرمان ۲ – ۲ شهروند ساری

در تنها تساوی هقته نهم تیم دختران کویر و شهروند ساری به تک امتیاز بازی رضایت دادند. گل‌های تین کرمانی را ۲ خواهر به نام نرجس و نجمه کریمی نسب به ثمر رساندند. برای ساری نیز زینب ابراهیمی و نسیم نوازنده گل زدند.

مس رفسنجان ۹ – ۰ پارس آرا شیراز

در پرگل‌ترین بازی هفته تیم رفسنجان ۹ بار دروازه حریف شیرازی خود را باز کرد. در این بازی زهرا قلی زاده چهار گل، مهسا کمالی ۲ گل و سحر زمانی، سهیلا رودسری و هما آقایی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

دریژنو فرخشهر ۴ – ۸ پالایش نفت آبادان

دریژنو فرخشهر نتیجه بازی این هفته را به حریف آبادانی واگذار کرد.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =