کاپیتان تیم ملی اسکواش بانوان می‌گوید ورزش بانوان برای بهتر دیده شدن و حضور در عرصه‌های بزرگ جهانی نیاز به اسپانسرهای قوی با برند جهانی چون نامی نو دارد.
حدیث فرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص لیگ برتر اسکواش بانوان که به‌تازگی فصل ۹۸-۹۷ آن به پایان رسیده است، اظهار کرد: سطح کیفی لیگ بد نبود و می‌توان گفت تا حدی حتی خوب بود و نسبت به سال‌های گذشته ازاین‌جهت پیشرفت داشته، اما ازنظر کمی خوب نبود و این به دلیل تعداد کم تیم‌ها بود. البته در تمامی رشته‌ها کاهش تیم داشتیم که به دلیل نبود اسپانسر و مشکلات اقتصادی است.
وی افزود: برگزاری همزمان جام حذفی و همچنین پخش شدن تمام بازیکنان خوب و باکیفیت در تمامی تیم‌ها از نکات مثبت دو سال اخیر لیگ است که موجب شده علاوه بر بالا رفتن سطح لیگ کمک زیادی به رشد و تلاش بازیکنان برای انجام بازی‌های بهتر و باکیفیت شده است.
کاپیتان تیم اسکواش بانوان نامی نو در خصوص وضعیت تیمش در لیگ گفت: تیم نامی نو اولین حضور خود در لیگ را تجربه کرد و فکر می‌کنم نتیجه خوبی گرفتیم، شاید اگر اتفاقات بهتری رخ می‌داد نتیجه بهتری هم می‌توانستیم، بگیریم.
فرزاد تاکید کرد: چه خوب می‌شود باشگاه‌هایی امثال نامی نو حضور بیشتر و پررنگ‌تری در ورزش بانوان داشته باشند. خیلی خوشحالم که اصفهان اسپانسرهای قوی در ورزش دارد و همیشه حضور پرقدرت در لیگ‌های ورزشی به‌ویژه در بانوان داشتند. خوشحالم که عضوی از این تیم بودم امیدوارم این حمایت قوی‌تر برای فصل بعد تداوم داشته باشد که البته انتظاری جز این هم از مدیران این باشگاه نمی‌رود.
وی که به عنوان کاپیتان ملی بانوان راهی مسابقات آسیایی شد در خصوص وضعیت اردوهای تیم ملی گفت: خوشبختانه با مدیریت و حمایت فدراسیون و کادر تیم ملی اردوهای بسیار خوبی را داشتیم. مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی برگزار می‌شود. امیدوارم نتیجه‌ای را رقم بزنیم که تابه‌حال در اسکواش بانوان رقم نخورده باشد.
به گزارش ایسنا؛ تیم های اسکواش بانوان و آقایان امروز برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی مالزی شدند.


انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =