ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: سال گذشته تا یک قدمی قهرمانی رفتیم و شرایطی در بازی فینال به وجود آمد که نایب قهرمان شدیم، اما امسال تمام تلاش و تمرکزمان بر روی قهرمانی است.

سپیده جعفری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آغاز دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال بانوان، اظهار کرد: امسال شاهد تیم‌های خوب و با انگیزه‌ای در لیگ برتر هستیم. با توجه به جوان‌تر شدن تیم‌ها هر هفته شاهد رقابت‌های خوبی هستیم و بازیکنان جوانی که در تیم‌ها حضور دارند انگیزه‌های زیادی برای اثبات خود دارند.

وی افزود: تیم ما هرچند دیر تمرینات خود را شروع کرد، اما با برنامه‌ریزی و استفاده خوب از امکاناتی که باشگاه در اختیارمان گذاشته است توانستیم روند خوبی در پیش بگیریم و تا این مرحله تیم بدون شکست گروه خود هستیم. دور رفت را با پیروزی‌های خوبی به پایان رساندیم و پنجشنبه در تهران میهمان پاز در اولین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی هستیم. بازی رفت را در اصفهان پیروز میدان بودیم هرچند در آن بازی با توجه به بازی اول لیگ و عدم آمادگی مطلوب تیم افت و خیزهای زیادی در طول ۴ کوارتر بازی داشتیم، اما در شرایط فعلی تیم به آمادگی مطلوبی رسیده است.

وی ادامه داد: پاز تیم خوبی است و آن‌ها نیز نسبت به ما شناخت بیشتری به دست آورند و به‌طور قطع بازی راحتی در تهران نخواهیم داشت، اما ما برای برد و ۳ امتیاز آن به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم بسکتبال نامی نو در خصوص فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال، گفت: با حمایتی که باشگاه نامی نو از ورزش بانوان داشت و فصل تازه‌ای را در حمایت از ورزش بانوان آغاز کرد، اولین تجربه خود را در لیگ برتر داشتیم، از ابتدا تا انتهای لیگ یکی از تیم‌های باکیفیت و منظم لیگ بودیم و هدفمان قهرمانی بود و بازیکنانم این شایستگی را داشتند، اما در فینال در بازی با دانشگاه آزاد اتفاقاتی رخ داد که قهرمانی را از ما گرفت.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و تمرکزمان امسال بر این است که بتوانیم جبران کنیم و در این فصل جام قهرمانی را به ویترین باشگاه اضافه کنیم.

جعفری خاطرنشان کرد: این ظرفیت و پتانسیل در بازیکنان نامی نو وجود دارد که امسال بر سکوی نخست بایستند، در این فصل به‌ غیر از مژگان خدادادی تمامی بازیکنان بومی هستند و از چند بازیکن جوان استان نیز در ترکیب بازی‌ها استفاده کردیم و خوشبختانه جواب اعتمادی که به آن‌ها داشتیم را به‌ خوبی داده‌اند.

وی افزود: باشگاه‌های ذوب‌آهن، سپاهان و شهرداری در لیگ‌های دیگر و در بخش جوانان سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند و نتایج مطلوبی به دست آوردیم، این جوانان در آینده می‌توانند به تیم‌های لیگ برتری ما کمک زیادی کنند و به تیم‌های ملی نیز معرفی شوند.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =