سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: به خاطر تداخل با مسابقات آموزش‌وپرورش و عدم همکاری این ارگان که قول داده بودند بازیکنان را برای بازی می‌رسانند، درنهایت اجازه خروج آن ها را ندادند و با کمبود بازیکن مقابل حفاری اهواز رفتیم.

میترا چین سری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط  تیم فوتسال نامی نو، اظهار کرد: شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما به دلایل، جوان‌گرایی، مسابقات آموزش‌ و پرورش و مصدومینی که داشتیم، تقریباً هیچ زمانی با یک تیم کامل تمرین نکردیم. تمرینات را چند هفته مانده به آغاز لیگ شروع کردیم و بچه‌ها برای لیگ آماده می‌شدند، توانستیم ازلحاظ بدنی و تاکتیک تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی بابیان اینکه بعضی از بازیکنان خودشان می‌خواستند بروند، تصریح کرد: باشگاه سعی کرد بازیکنان فصل پیش را نگه دارد، زمانی که فکرشان رفتن بود نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو، اضافه کرد: بازیکنانی که جذب شدند طبق لیستی بود که به باشگاه دادم، برخی از آن‌ها به دلیل اینکه دیر اقدام کردیم قرارداد بسته بودند و مجبور شدیم جایگزین بیاوریم. سه بازیکن فصل گذشته را داریم و دیگر افراد که بیشتر بومی هستند در سال جاری به نامی نو پیوستند، اعتقاددارم بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند با تیم نتیجه بگیرند.

چین سری در خصوص جذب بازیکنان بومی، خاطرنشان کرد: تست فوتسال از بین بازیکنان اصفهانی گذاشتیم که استقبال خوبی شد، اما نتوانستیم نفرات خوبی را جذب کنیم، نفرات با استعداد زیاد بود که باید تیم دوم تشکیل دهیم یا به آکادمی بروند تا بتوانند عملکرد بهتری پیدا کنند و به تیم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه حفظ قهرمانی خیلی سخت است، تأکید کرد: سیاست باشگاه نخست تیم داری در بخش بانوان است پس‌ازآن اعتماد به جوانان که بتوانند بازیکنان باتجربه‌ای شوند و در آخر تلاش برای قهرمان شدن.

روی قول مربیان آموزش و پرورش حساب باز کرده بودیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو در رابطه با بازی با تیم حفاری اهواز، گفت: حفاری یکی از تیم‌های قدیمی و باافتخار لیگ است که سابقه ۱۰ سال حضور در لیگ برتر فوتسال را دارد و در طول این سال‌ها کمترین تغییر را در تیمشان داشتند، اما تیم ما بازیکنانی را داشت که در زمین عملکرد خوبی داشتند، گلی هم که دریافت کردند به علت خستگی بود.

چین سری افزود: به خاطر تداخل با مسابقات آموزش‌وپرورش و عدم همکاری این ارگان که قول داده بودند بازیکنان را برای بازی نامی نو می‌رسانند، در نهایت اجازه خروج آن ها را ندادند که با کمبود نیرو مواجه بودیم. دو بازیکن خوبمان مصدوم بودند که نتوانستند تیم را همراهی کنند، به همین دلایل مجبور بودیم بازی را بدون تعویض ادامه دهیم درصورتی‌که حفاری بازیکنان تازه‌نفس برای تعویض داشت.

وی بابیان اینکه باید تعاملی بین فدراسیون فوتبال و آموزش پرورش برقرار شود که این اتفاق نیافتد، اظهار کرد: روی قولی که مربیان تیم آموزش و پروش داده بودند حساب باز کردیم و باشگاه برای بازیکنان بلیت تهیه کرد که به آن‌ها اجازه خروج ندادند.

بازی دشوار مقابل سایپا

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو در خصوص بازی هفته آینده تیمش، تصریح کرد: جمعه هفته آینده ساعت ۱۱ صبح در اصفهان با سایپا بازی داریم. در چند هفته نخست لیگ با تیم‌های قدرتمند بازی داریم، بازی با سایپا دشوار است که تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

چین سری با اشاره به اینکه حضور و حمایت تماشاگران تأثیر مثبتی روی بازیکنان دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم که انرژی و دعای مردم اصفهان به تیم نامی نو کمک کند، زیرا هدف ما به‌ غیر از قهرمانی تغییر نگرش همشهری‌ها و مسئولان به فوتسال بانوان است که مثبت‌تر شود.

وی ادامه داد: از باشگاه نامی نو، مدیریت و همه عوامل که حمایت می‌کنند برای حضور بانوان در رشته‌های مختلف تشکر می‌کنم و بودن یک بخش خصوصی در ورزش بانوان می‌تواند کمک شایانی به ورزش ما انجام دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =