اقتصاد ایران: قم – نماینده بسکتبال قم در مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال نوجوانان با نامی نو اصفهان و اتحاد بوشهر همگروه شد. مهرام نوین قدس نیز میزبان این گروه است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال نوجوانان قم که به سومین مرحله لیگ برتر بسکتبال نوجوانان کشور راه پیدا کرده برای حضور در این رقابت‌ها این هفته عازم شهر قدس می‌شود تا در ۳ مسابقه به میدان برود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم خانه بسکتبال قم در مرحله سوم لیگ برتر با تیم‌های نامی نو اصفهان، مهرام شهر قدس و اتحاد بوشهر همگروه است و برای کسب یکی از ۲ سهمیه صعود با حریفان رقابت می‌کند.

در مرحله سوم لیگ برتر نوجوانان ۸ تیم حضور دارند که در ۲ گروه ۴ تیمی رقابت می‌کنند و از هر گروه ۲ تیم به دور پایانی لیگ صعود خواهند کرد. تیم بسکتبال نوجوانان قم در مرحله دوم توانسته بود پس از ۲ دور مسابقه در قم و گرگان جواز صعود به مرحله سوم را به دست بیاورد.

این برای نخستین بار است که بسکتبال پایه قم تا چنین مرحله‌ای پیش می‌رود. این تیم با ترکیبی از بازیکنان و مربیان بومی در این رقابت‌ها حاضر است. هیئت بسکتبال استان قم پیش از این درخواست میزبانی این رقابت‌ها را ارائه کرده بود و ممکن است دور برگشت این مرحله به میزبانی قم برگزار شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =