نامی نو اصفهان نخستین پیروزی فصل خود را در لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در هرمزگان به دست آورد. رویا کلاتی بازیکن فصل گذشته هیئت خراسان رضوی برای نامی نو دست به هت تریک زد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و از گروه یک تیم نامی نو اصفهان در رودان هرمزگان، ۶ بر یک برابر هیئت فوتبال رودان پیروز شد.

نامی نو که در هفته اول در خانه ۳ بر صفر تسلیم حفاری خوزستان شده بود امروز برای برد، کار پیچیده‌ای نداشت. این مسابقه پس از ۳۰ دقیقه تأخیر آغاز شد.

گل نخست این بازی را تیم هیئت فوتبال رودان به ثمر رساند اما رویا کلاتی و مینا بیکی در نیمه اول، نامی نو را از حریف تازه وارد به لیگ برتر فوتسال بانوان، پیش انداختند.

در نیمه دوم رویا کلاتی خود را دو گله و تیمش را ۳ گله کرد و سپس نوبت به مهناز علیزاده رسید تا نتیجه را ۴ بر یک کند. در ادامه تیم هیئت فوتبال رودان یک ضربه نقطه پنالتی دوم را از دست داد.

در لحظات باقی مانده الهام عسگری و رویا کلاتی ۲ گل دیگر برای تیم اصفهانی به ثمر رساندند تا رویا کلاتی بازیکن فصل گذشته تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در این بازی هت تریک کرده باشد.

نامی نو با این پیروزی از ۲ بازی در گروه یک، ۳ امتیاز دارد و هیئت فوتبال رودان بدون امتیاز است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =