آناهیس خداوردیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اینکه چگونه وارد رشته بسکتبال شده است، اظهار کرد: از کودکی در باشگاه آرارات بسکتبال و دو و میدانی کار می‌کردم که به علت علاقه بیشتر به بسکتبال، این رشته را ادامه دادم؛ با تیم آرارت تا سوپر لیگ B بالا آمدیم اما نتوانستیم در لیگ برتر حضورداشته باشیم به همین دلیل سال گذشته به نامی نو پیوستم تا همراه این تیم در لیگ برتر بسکتبال شرکت کنم.

وی با بیان اینکه امسال به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم ولی هنوز انتخابی نهایی شروع نشده است، تصریح کرد: تیم ملی بسکتبال ایران شرایط خوبی دارد و تمرینات فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد. سعی داریم خودمان را به آن سطحی که مربی می‌خواهد برسانیم تا پیشرفت بیشتری را در ادامه داشته باشیم.

ملی‌پوش اصفهانی بسکتبال بانوان در رابطه با مربی تیم ملی بسکتبال بانوان، خاطرنشان کرد: “شایسته متشرعی” مربی خوبی است، تمرینات تازه‌ای می‌دهد که به شخصه لذت می‌برم و همچنین تمرین برای تمرکز و اعتماد به نفس داریم که برای بهتر شدن بازیکن کمک می‌کند.

خداوردیان با اشاره به اینکه تیم ملی بسکتبال بانوان پیشرفت داشته است، گفت: دلیل پیشرفت بسکتبال بانوان ایران مسابقات برون مرزی بود که شرکت کرده‌اند، این مسابقات تجربه بازیکنان را بالا برده و باعث  بهبود عملکرد آن‌ها شده است.

وی در خصوص تیم بسکتبال نامی نو، اظهار کرد: با وجود اینکه اولین فصل حضورم در لیگ برتر بود و تجربه کافی نداشتم، نامی نو فرصت خوبی بود تا خودم را امتحان کنم و ممنونم که کادر فنی به من اعتماد کرد.

ملی پوش اصفهانی بسکتبال بانوان افزود: آخر فصل برایمان خوب پیش نرفت و دوم شدیم اما سال پر باری داشتیم که امیدوارم در آینده با قدرت بیشتری در لیگ حاضر شویم.

خداوردیان با بیان اینکه قراردادش با نامی نو یکساله بوده است، تاکید کرد: از نامی نو و چند تیم دیگر برای فصل آینده پیشنهاد دارم اما هنوز تصمیم قطعی نشده است.

وی در رابطه با هدفی که در ورزش دارد، خاطرنشان کرد: دوست دارم بهترین بازیکن ایران شوم و پوشیدن لباس تیم ملی ایران برایم افتخار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 5 =