میترا چین سری سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان پس از این که نامی نو مدافع عنوان قهرمانی در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان در اهواز برابر حفاری خوزستان به تساوی رسید در مورد این بازی صحبت کرده است.

میترا چین سری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد تساوی تیمش برابر حفاری خوزستان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان در اهواز اظهار کرد: بازی با حفاری، بازی سنگینی برای ما بود. ما در برابر تیمی به میدان رفتیم که همه نفرات آن قدمت و سابقه بازی زیادی در لیگ برتر دارند و باید بگویم عملکرد بازیکنانم فراتر از حد انتظار بود.

او ادامه داد: نامی نو قهرمان فصل گذشته است و همه از ما توقع دارند. ۸۰ درصد تیم نامی نو تغییر کرده و تیم به سمت جوانگرایی و بومی سازی رفته است. بازیکنان ما در اهواز عالی بودند و نشان دادند اعتقادی که به آن ها دارم بی دلیل نیست.

سرمربی تیم فوتسال نامی نو گفت: راضیه پرسه، فهیمه ارزانی و الهام عسگری جزء بازیکنان اصلی ما بودند که آن‌ها را در اهواز در اختیار نداشتیم. بقیه نفرات هم کم تجربه بودند و استفاده از بی تجربه‌ها ریسک بود با این حال با همدلی توانستیم در برابر تیمی قدرتمند امتیاز بگیریم و کسب یک امتیاز در اهواز برای هر تیمی نتیجه‌ای باارزش است.

چین سری تاکید کرد: آن‌ها چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا و ۲ تیم با آرنج تازه نفس مقابل ما بازی می‌کردند. با این حال آن قدر خوب عمل کردیم که تا آخرین ثانیه‌ها پیروزی را در مشت خود داشتیم اما در ۱۰ ثانیه پایانی در پاور پلی حریف، به دلیل عدم تمرکز برد از دست دادیم و این با توجه به فشار و خستگی زیاد روی تیم عجیب نبود.

وی با اشاره به این که نامی نو در تمام بازی‌ها را برای برد به میدان می‌رود تاکید کرد: فکر می‌کنم حفاری از تساوی راضی‌تر از ما بود. ما پیش بینی حریف را بر هم زدیم. تمام تیم‌ها در ورود به لیگ به دنبال قهرمانی هستند اما سیاست باشگاه این است که اولویت خود را روی بومی گرایی و جوان‌گرایی و در وهله دوم موفقیت و نتیجه را قرار دهد. ما با طمأنینه پیش می‌رویم و منتظر آینده می‌مانیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =