به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنج شنبه اول آذر از گروه دوم ، بازی بزرگ هفته را نامی نو به سود خود پایان داد و گروه بهمن را با اولین شکست ، مواجه کرد.

پیش بینی تیم برنده این بازی حساس بسیار دشوار بود زیرا هر دو تیم از بازیکنانی بهره مند بودند که در صورت قرار داشتن در اوج می توانستند دست به هر کاری برای تغییر نتیجه بزنند اما در نهایت جنگ ستارگان درون میدان و البته جوانی و تجربه در نیمکت های دو تیم به سود میزبان خاتمه پیدا کرد.

گروه بهمن کوارتر اول را ناامید کننده آغاز کرد و در بازی های بزرگ ، از دست دادن یک کوارتر هم کافی است. آن ها ۲۳ بر ۱۶ به نامی نو باختند و در کوارتر دوم ، این نامی نو بود که با برتری ۱۶ بر ۱۴ نشان داد استحقاق پیروزی در این بازی را دارد.

پیش بینی می شد نیمه دوم برای گروه بهمن متفاوت باشد اما نامی نو محکم و ثابت قدم بود. در کوارتر سوم ، یک بازی نفس گیر که ثانیه به ثانیه آن تهدیدی برای دو تیم بود ۲۰ بر ۱۹ به سود نامی نو پایان یافت.

در کوارتر چهارم ، گروه بهمن آخرین تلاش خود را برای زنده ماندن در این بازی انجام داد اما اختلاف ۱۰ امتیازی ایجاد شده برابر تیمی مثل نامی نو قابل جبران به نظر نمی رسید. بهمن در تنها کوارتری که پیروز شد ۱۳ بر ۱۱ از نامی نو پیشی گرفت اما تنها توانست اختلاف را کم کند و در نهایت ۷۰ بر ۶۲ تسلیم میزبان شد.

ساغر آجیلی باز هم در صف اول امتیاز آورهای نامی نو قرار داشت. او در ۳۷ دقیقه بازی برای نامی ۱۹ امتیاز به دست آورد ، آناییس خداوردیان با ۱۲ امتیاز و مطهره کشفی با ۱۱ امتیاز دیگر امتیازآورهای نامی نو بودند.

معصومه اسماعیل زاده ستاره نامی نو حاکم ریباند این بازی بود. او با مجموع ۱۳ ریباند نقش مهمی در برد نامی نو داشت و البته در ۳۱ دقیقه بازی ۶ امتیاز برای نامی نو کسب کرد. مژگان خدادادی ، ضلع سوم اس ام ام ، در ۳۳ دقیقه حضور در میدان ۱۰ امتیاز به دست آورد.

در سوی دیگر زمین ، دلارام وکیلی ستاره گروه بهمن نمایشی خیره کننده داشت اما این عملکرد درخشان هم برابر برد بهمن ناکافی به نظر می رسید. او تنها بازیکن میدان بود که تمام ۴۰ دقیقه را در زمین بازی کرد ، ۲۴ امتیاز کسب کرد ، ۱۰ ریباند داشت و با دبل دبل در این بازی به کارش پایان داد.

سعیده علی نیز با حضور کمی کمتر از ۴۰ دقیقه ۱۸ امتیاز و سارا اعتماد با آمار ۳۴ دقیقه بازی ، ۹ امتیاز و ۹ ریباند ثبت کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 6 =